Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 904 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2010-10-07 11:14 | |
![]() | Jag tycker att det är lite roligt kaxigt att gå in i ett spel med högre ranking när man har ca 500 i rating. ´Det finns nog två skäl till att många inte spelar med andra än med lika eller högre rating: det kan som magga skriver vara tråkigt och ingen utmaning att spela med en med mycket läger rating. Man kan förlora mycket poäng om den dålige inte är så dålig eller man själv har en dålig dag. Men man kan ju vara generös. | |
| magga | 2010-10-07 11:21 | |
![]() | En annan sak, det ligger kanske på ett sidospår till ämnet men värt att tas upp: Om man startar ett spel för tre spelare, två av spelarna har 2500 i rating och den tredje har 1300. Resultatet blir eventuellt att den av 2500arna som lägger sina brickor efter 1300aren får en stor fördel, eftersom 1300aren spelar sämre och lägger sina brickor på ett sådant sätt att nästa spelare får väldigt fin chans till höga poäng. VÄLDIGT störande för den tredje spelaren. | |
| Minta | 2010-10-07 11:23 | |
![]() | När det är 3-spel får jag ibland känslan av de två andra hjälper varandra. Jag undrar om jag är paranoid. | |