Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 894 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-10-12 20:30 | |
![]() | Men om du startar en tråd med en fråga och flertalet som skriver i tråden inte håller med så måste du väl tåla att det skrivs? Jag är besviken själv för att jag inte kan ge blod. Struntar i ersättningen, men skulle kunna göra det för att hjälpa medmänniskor... men jag FÅR inte!! Var stolt för att du KAN ge blod!! | |
| hothothot | 2010-10-12 20:33 | |
![]() | Istället för att må dåligt hoppas jag att du (sejmårr) fick dig en tankeställare. | |
| sejmårr | 2010-10-12 20:35 | |
![]() | Tess: Tåla att bli beskriven som: girigbuk, inte normal, att jag borde skaffa ett jobb osv. Nyanserat och fint...? Nej jag är väl för känslig för att starta trådar! | |
| remvanrijn | 2010-10-12 20:39 | |
![]() | sejmårr.. välja var du vill fika.. när du har svajig ekonomi kan man inte vara för kräsen. Fika på grandHotel för 109 kr kan du göra när du vunnit på lotto! | |
| Mouche - Administratör | 2010-10-12 20:43 | |
![]() | Låt oss göra så här. Jag stänger den här tråden eftersom den inte blev som TS menade den att bli och att den nu gör henne både ledsen och upprörd. Det finns fler trådar, aktuella sådana, att fortsätta diskussionen i om någon så önskar. (Givetvis menar jag inte att TS av denna tråden ska diskuteras.) www.betapet.se/forum...ch creator= Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2