Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-10-12 22:18 | |
![]() | har varit med om mycket spooky shit. Men jag har förstått först nu att det var mindtricks och det känns väldigt bra i efterhand att veta. Man behöver inte gå och vara rädd, får man en trovärdigare förklaring än att det faktiskt var en gammal död tant som satt i dotterns rum - så tror jag inte att man "ser" saker mer. Det sägs att den som tror på sånt här, är den som ser. Så är det med det. | |
| golden | 2010-10-12 22:24 | |
![]() | jultomten är den enda jag känner från nån annan sida.. en skäggig man som stryker omkring juletid. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:35 | |
![]() | Andra sidan är ni klara? | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-12 22:37 | |
![]() | har flera gånger tidigare berättat om vad jag upplevt och upplever i dag i dag,, jag är helt på det klara att det finns nått mera Bitte | |
| clinton | 2010-10-12 22:38 | |
![]() | jag drömde att jag åt upp en jättestor marshmallow........när ja vaknade var kudden borta.... | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:47 | |
![]() | Men hur känns allt det där för dig snoffe? Själv skulle jag bli livrädd om sånt där - faktiskt. Och som sagt, jag "vet" att andra dimensioner finns, men det finns mycket där jag aldrig skulle vilja befatta mig med. T.ex sånt som le-lou nämnde, att SE någon/något, eller som du skrev snoffe, dörrar som någon håller för, mm. Fy farao. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-12 22:54 | |
![]() | En del människor går runt och tror väldigt mycket. Tycker det är rätt vanligt på landet att man höftar till och fyller i där sinnena inte räcker till. Särskilt när synen börjar bli sämre. Mina grannar tar ofta fel på vem som är på besök hos mig. Om min bror och hans flickvän är ute och går kan de säga att de såg mig ute med min bror. När min fd pojkvän var här trodde de han var min syster. De tror att jag är min mor trots att jag är mycket längre. Finns aldrig nån tvekan i rösten hos dessa utan de vet minsann vem de har sett. Själv ser jag inte så bra på jättelångt håll så jag låter bli att bestämma mig för vem det är jag ser. Vissa är så nyfikna och uttråkade och det ligger inte i deras natur att erkänna att de inte har röntgensyn. De vet inte sina begränsningar. Ska jag tro på dessa människor när de säger att de sett vättar? Knappast. | |
| Okkervil | 2010-10-12 23:23 | |
![]() | Jag laddade ner mitt eget medvetande från internet. Är inte det lite sjukt? | |
| freeride | 2010-10-12 23:24 | |
![]() | Det är kanske inte så många som tror på något de inte har upplevt.... men för den skull kan de inte säga att det inte sker saker som är "övernaturliga". De som varit med om det vet..... men jag kallar det inte övernaturligt för jag tycker att det är naturligt inge konstigt alls :0) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:25 | |
![]() | "Resurrection 2010-10-12 22:35 Antal inlägg: 282 Andra sidan är ni klara?" Fick du svar? ^^ Skämt åsido. Har aldrig varit med om något läskigt som inte kunde förklaras senare. När jag var typ tio år och vår familj var på landet (ett gammalt hus som min farfars far byggt, dock upprustat) Så berättade min syster, när vi låg och skulle sova, massa läskigt om gammelfarfar och att han spökade i huset (för det knakade ofta i huset, men så är det i trä också) helt plötsligt börjar det knaka som fan från våningen ovanför och sen i trappan mellan våningarna. Min syster sa då: nu kommer han! Jag blev så rädd att jag började gråta. Vad var det som lät då? Jo det var min pappa som jag trodde somnat på soffan nere i vardagsrummet. ;D | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:34 | |
![]() | Underbar tråd!!! Det är öppet mål för troll-karlar... | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:36 | |
![]() | Just, var är dom? | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:44 | |
![]() | För uppenbart att börja trolla här | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:46 | |
![]() | Min mamma var ganska nära ett blixtnedslag när hon var fem. Tio år senare dör hennes katt nära ett elstängsel vid en kohage. Ytterligare tio år senare dör en kille i kommunen (bara 30000 invånare) av en elstöt vid ett banarbete. Sjukt sammanträffande. Måste vara nått elavrättat spöke som spökar... | |
| Okkervil | 2010-10-12 23:51 | |
![]() | Jag presenterar här ett klipp som är ett bevis på att det övernaturliga existerar: www.youtube.com/watc...5V cVngGSa4 | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-10-12 23:58 | |
![]() | Jag tror inte på något som är inspelat Jag tror på det jag ser - Och man ser det man vill se Jag tror inte på övernaturliga saker så kusliga saker eller icke levande själar existerar inte i min värld. Bara människor av kött och blod :-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-13 00:01 | |
![]() | Naturvetenskapen äger. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-13 00:03 | |
![]() | Och lite ben och muskler. Annars blir det bara läskigt | |
| apbur | 2010-10-13 00:05 | |
![]() | Jag har varit drabbad av ett flertal sömnparalyser. Det är ruggigt. Har man det vet man hur svårt det kan vara att skilja på verklighet och dröm. Man kan säkert kalla det för astralresa om man tycker det låter bättre. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-13 00:19 | |
![]() | "---Mikrosömn är en sekundkort omedveten sömn som ofta orsakas av sömnbrist. Det kan inträffa vid bilkörning utan tillräcklig vila.--- ---Mikrosömn kan dessutom infalla när man till exempel är ute och går eller gör andra saker, om man är extremt sömnig. Man upplever vid mikrosömn i regel inte någon subjektiv sömn. Mikrosömn kan ses som ett aktivt försök av hjärnan att gå in i sömn. Det är inte klarlagt vad som gör att mikrosömnen inte fortsätter, det vill säga vad som skiljer en mikrosömnepisod från ett vanligt insomnande. Koffein kan minska risken för mikrosömn, även om vanlig sömn är ett bättre val i de fall då man är inbegripen i en potentiellt farlig aktivitet, såsom till exempel bilkörning.---" Från Wikipedia. Är man hemsökt kan man prova med kaffe. | |