Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 907 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-10-13 18:52 | |
![]() | Hoodman: Den amerikanska versionen är som vanligt bättre. Deltagarna kämpar mer, förlorar mer och man får på något konstigt sätt även en större kontakt med deras personligheter. (Det sistnämnda har ju de svenska versionerna ändå fördelen av att vara just svenskt i Sverige) Nu har jag inte följt den svenska versionen men jag kan tänka mig en blandning av att kämpa för en belöning och då och då plocka in något mer udda, som att dra ett flygplan. Just för att skapa effekten av att visa på att man kan klara att göra saker som man trodde var omöjligt. Hade man frågat dom före programmet vilket dom först hade klarat av, att gå ner 10 kg i vikt eller att dra ett passagerarflygplan, så tror jag dom hade sagt 10 kg. Just därför kan det kanske hjälpa till mentalt att göra det "omöjliga" | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-10-13 19:05 | |
![]() | Reality tv är den nya bibeln. | |
| Devilsweet | 2010-10-13 22:53 | |
![]() | Intressanta åsikter och kul att höra om dem. Verkar som att de flesta ändå ser mer "hopp och möjligheter" i dessa program än förnedring och skadeglädje och det är ju positivt. Clinton hade ett bra ord för det tycker jag, kan nog ligga något i det du säger. Är det bara som jag känner eller har denna typ av serier ökat väldigt de senaste åren? | |