Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 929 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CroCop86 | 2010-10-14 22:23 | |
![]() | Yamaha, det är ju massa stående fighter då. Sen får du komma över det där med att det ser gay ut. ;) Haha ja, apbur. Du ska bara veta hur mycket misshandel mina familjemedlemmar och vänner har fått utstå. Fattaringet, TUF är alltså The Ultimate Fighter. :) Ja, då är vi två och säkert finns det många fler än oss som tycker så. Män/kvinnor som håller på med MMA, eller kampsport för den delen, har bättre kontroll över deras "ilska" än vad vissa här verkar tro. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:25 | |
![]() | Ännu ett korkat påstående! Använder du dina hjärna så bra då, Janne? Det låter iaf inte så. | |
| Fattaringet | 2010-10-14 22:27 | |
![]() | haha. ja det är klart det är. korkat av mig :) vilka är lagledare denna säsong då? det är viktigt. halva nöjet ju :) | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:28 | |
![]() | Missar ingenting, glor på alla möjliga galor, är beroende. | |
| janne121212 | 2010-10-14 22:29 | |
![]() | Alla som tycker nåt annat än att organiserat fylleslagsmål är intressant är korkade. Värst vad du är tolerant då. Kanske inte har fått ut all din ilska och frustration i ringen. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:30 | |
![]() | Det är GSP och Koscheck! Sjukt bra med andra ord. Koscheck är dock en riktig skit, du ska bara veta. Så det kommer bli en grym fight i slutet. :) | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:30 | |
![]() | Bör tilläggas att Fedor är världens bästa fighter, den enda idol jag har utöver mig själv. Han smiskade även crocop i pride, dock jämn match och den kunde slutat oavgjort. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:32 | |
![]() | Tydligen har du ingen aning om vad kampsport är. Föreslår att du går och läser på. Det stämmer, när det gäller dig tar jag gärna en fight. Är du på eller är du rädd för att få stryk av en kvinna? | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:32 | |
![]() | GSP och Koscheck kommer inte bli någon grym fight, gsp är på tok för överlägsen. Han plockar ned Kos, behåller han på matten med sin dominerande brottning, hopaps dock att han kan avsluta, det är väl gsp´s enda svaghet. | |
| apbur | 2010-10-14 22:34 | |
![]() | Jag vet inte om jag är korkad men jag tycker om att titta på män i bar överkropp som slåss. Att det kan bli lite blodigt är bara en bonus. Stör man sig på såna som mig inom sporten? Alltså, såna som skiter i tekniken och bara vill se folk slåss? | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:36 | |
![]() | Nejdå, bara du sitter tyst och behåller dina smutsiga tankar för dig själv. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:36 | |
![]() | Der Vaart Jag håller med om att Fedor är topklass! Han gjorde det, dessvärre. Såg du hans senaste mot Fabricio? | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:39 | |
![]() | Ja det gjorde jag, mår fortfarande illa. Fedor ville avsluta snabbt och snyggt, men fastnade illa i Werdums grepp, Fedor trodde väl att han som vanligt skulle slita sig loss på ren stryka från en bjj-mästare som han alltid gjort, men han satt fast tyvärr. Strikeforce har ett dilemma nu, den naturliga matchen borde vara Werdum-Overeem om bältet, men jag tror på rematch för fedor eller om de kör över Werdum helt och låter Fedor gå om bältet mot Overeem, vi får se. | |
| x666x | 2010-10-14 22:41 | |
![]() | Helt ärligt! Har själv sysslat med en massa kampsport, men ser inge poäng i UFC! Varför ska man inte ha handskar som minskar skadorna? Varför ska man inte bryta när någon inte kan försvara sig? Jag vet att de ska bryta men domaren väntar ju alltid in några extra smällar! Sjukt fånigt!!!! Jag kan ju förtydliga och säga att jag gillar att sporten är laglig och någorlunda organiserad, men jag förstår inte intresset... Titta på riktig thai-boxning eller en bra boxningsmatch! 1000 ggr bättre matcher. Apbur: det är sådana som dig de lever på! Så nej, de stör sig inte! | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:43 | |
![]() | Hahaha, apbur! Det är härligt att du är så ärlig. Vad ska jag säga? Du tycker helt enkelt om män i bar överkropp, men tydligen är du ju inte för känslig för att se en fight, så bara kör på. Kanske intresset för fighting kommer efteråt. ;) Här får du se lite på min man, www.youtube.com/watc...7A 2gvII5UI | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:44 | |
![]() | Håller inte med dig alls x666x, men respekterar det du säger. Silvas clinch är rätt läcker, han är grym på thaiboxning. Visst - dagens mma-utövare har tagit brottningen till en för dominerande nivå, för mycket poäng för nedplockningar och groundcontrol, det måste gå att få bort. | |
| x666x | 2010-10-14 22:47 | |
![]() | Som sagt har inga synpunkter på att någon vill utöva sporten! Sjukt skoj att brottas och framförallt clincha men MEN tråkiga matcher där fokus ligger på att spralla på marken tills någon får läge att hammra in armbågar på en halvt avsvimmad snubbe! Som sagt ointressant att titta på, men smaken är som baken! Därför vi satsar på valfrihet! | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-14 22:50 | |
![]() | word. Men det förekommer fortfarande jävligt mycket knockar imma, och en snyggt armbar är också kul att se på..nu orkar jag inte snacka mer här. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 22:53 | |
![]() | Ärligt, säg att du skämtar? Snälla! Varför man inte bryter när någon inte kan försvara sig? Ska man bryta så fort någon annan har övertaget alltså? Eller så fort någon får en smäll? Det är ju just det som är MMA. Ska du inte ha fullkontakt eller våld så se på nåt annat. Vad exakt var det du tränade då om jag får fråga? Du förstår inte intresset? Jag förstår heller inte att en boxningsmatch kan vara roligare att se på än MMA. Men alla har tydligen våra åsikter och meningar. "Apbur: det är sådana som dig de lever på! Så nej, de stör sig inte!" Ehm, fel. | |
| CroCop86 | 2010-10-14 23:01 | |
![]() | Der Vaart Riktigt tråkigt, trodde inte att det skulle gå så, men förr eller senare så blir även de bästa besegrade. Hade Fedor slagits om bältet så hade det varit topp! Helst F och Overeem alltså. Hade varit sjukt bra. | |