Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 955 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2010-10-17 18:44 | |
![]() | Unikabox: Tvivlar på att han ändrat sig, gick liksom bara några veckor mellan det som hände och att de var ihop igen, svarsjuka och kontrollbehov försvinner nog inte så fort. Om alls. | |
| nettan23 | 2010-10-17 18:45 | |
![]() | Hur nära vänner är ni? Jag förstår bådas sida, hade inte heller velat ha dit honom Men samtidigt kan ju inte vännen gå utan killen | |
| pion ekrot | 2010-10-17 18:47 | |
![]() | Varför kan inte vännen gå utan killen? Killen får väl lära sig att inte bränna broar? | |
| Lillstölla | 2010-10-17 18:49 | |
![]() | Men jag tänkte på en sak här nu eftersom nettan23 skrev att " men samtidigt kan ju inte vännen gå utan killen" Varför inte? Bara för att man är tillsammans med någon så betyder ju det inte att man måste sitta ihop vid höften för den skull. Är inget påhopp på det du skrev nettan, bara en fundering. Men saken är ju att jag känner mig elak mot min vän för att jag inte vill ha med hennes kille, men hur självisk får man vara? | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-10-17 18:51 | |
![]() | Pion: Men vännen verkar inte kunna se klart. (Spekulerar eftersom jag inte känner personerna). Som sagts förut är nog det bästa att försöka prata med vännen. Hon borde trots allt kunna förstå hur du känner. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-17 18:52 | |
![]() | Lillstölla, det är för vännens skull du skall bjuda killen - inte hans. | |
| nettan23 | 2010-10-17 18:52 | |
![]() | Jag tycker du kan säga nej, men då tror inte jag att hon kommer För det första om hon nu verkligen vill satsa på honom, så e det ju en rätt stor diss mot den man älskar att han inte får komma och för det andra lycka till för henne att ta upp det med sin kontrollerande kille Säger inte att det e rätt eller sunt, konstaterar tyvärr bara "fakta" | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-10-17 18:55 | |
![]() | Vänskap bygger dock på ärlighet. Tala med henne. | |
| Kirstin | 2010-10-17 18:55 | |
![]() | Jag stod inför samma val förra året när jag hade min födelsedagsfest. Min väninna är gift med en svartsjuk och trångsynt liten människa, och jag bjöd henne - och inte honom. Han är inte min vän, och min väninna vet vad jag tycker. Ville absolut inte ha honom där eftersom han oftast blir jättefull, och då blir han fyllesentimental och gråter och ska "prata allvar". Men hallå. Är jag intresserad, eller? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 18:56 | |
![]() | Mycket enkelt svar: Du skrev det själv. Du bjuder exakt vem du vill på din fest. Ring upp din polare och säg. Du är välkommen, men lämna din äckliga idiotkille hemma - han är inte välkommen. Om inte det går hem så går du helt enkelt vidare med ett enkelt ultimatum. Säg så här: Kära vän. Nu är det upp till dig. Du får välja, antingen är du kompis med mig, eller så dumpar du din jävla psykopatsnubbe. | |
| apbur | 2010-10-17 18:58 | |
![]() | Exakt så skulle en psykopat handlat. | |
| Lillstölla | 2010-10-17 18:58 | |
![]() | Hade det varit vilken fest som helst hade jag nog inte haft några problem med att han hängde med, men nu är det en speciell fest för mig. Så varför ska jag ha med någon jag inte tycker om på min och de andras bekostnad för att min väns skull? Är det alldeles för själviskt att utesluta honom? Eller bör inte de visa mig hänsyn i detta fallet? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 18:59 | |
![]() | En liten fråga dock - hade killen rätt med sin misstanke om vänstringen. Om ja, så bjud ingen av dom. | |
| nettan23 | 2010-10-17 18:59 | |
![]() | Man kan inte ställa ultimatum om det e en bra vän, däremot får du ju stå för vad du tycker, typ jag finns här för dig men jag vill inte ha honom i mitt hem. | |
| apbur | 2010-10-17 19:00 | |
![]() | Lillstölla, det kan ju vara så att du kanske överdriver faran lite. Du kan ju inte vara säker på att han missköter sig. Hur många fester har han hunnit förstöra? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:00 | |
![]() | knappt någon jag träffat har fått sätta en fot hos mina vänner. men men. jag tycker att du ska linda in det snyggt, lite sanning lite lögn. säg, jag ser fram emot att träffa och se hur din pojkvän förändrats men nu är det lite färskt och jag skulle inte vara helt avspänd med honom på min viktiga fest. det kommer han ju tvingas till att le och svälja. annars framstår han ju helt galen. plus att han får piska på sig att bete sig korrekt framöver. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:00 | |
![]() | @apbur. Det är ju ganska solklart vad Lillstölla vill. Då är det ju bara att säga det, kanske inte så lätt, men det gör henne inte till en psykopat för den sakens skull. | |
| nettan23 | 2010-10-17 19:00 | |
![]() | Hade inte velat vara 1:s kompis *huga* | |
| nettan23 | 2010-10-17 19:01 | |
![]() | Bra råd Ramsay :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:02 | |
![]() | Ha en nykter fest. | |