Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade61
Mobilspel
Pågående18 798

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NissÖ - Ej medlem längre2011-01-31 14:03
Antal inlägg: 2

Dom som går in i spelet igen när de blivit kickade är kanske nya spelare som inte fattar att de blivit just kickade. Vet att jag själv första gången jag blev kickad inte hajade, utan gick in igen. Trodde nåt var fel, och läste inte i chattrutan. Men så ofta som det händer undrar jag om det verkligen är så varje gång...
Jo, personligen föredrar jag att bli kickad, och blir absolut inte förolämpad. Blir mer förolämpad om någon ignorerar mig, även om jag helst inbillar mig att när inget händer är det för att personen lämnat datorn en stund. Vill inte tro att man bara blir ignorerad.

slånbär2011-01-31 14:12
Antal inlägg: 5539

Den personen jag råkade på var inte ny spelare av ratingen att döma i allafall. Fick säga till säkert åtta tio gånger men inte förrän jag hotade att anmäla henne för en spelvärd slutade hon efter diverse verbala utsvävningar på en aningen infantil nivå.

Oden102011-02-01 19:41
Antal inlägg: 44

jag blir hellre kickad än nochad .. :)

Lillstölla2011-02-01 19:52
Antal inlägg: 23831

Bättre att kicka, och kickas.

Lite irriterande dock de som kommer in igen och vill spela 30 sekunder efter att man kickat dom. Precis som att "tjata" gör att man vill spela mot dom!

Mimikryp2011-02-02 13:35
Antal inlägg: 9057

Jag håller med övriga, definitivt hellre bli kickad än bara ignorerad! Det är nästan så jag gör som Yamma ibland, att jag stannar bara på pin kiv. :-P

perero - Ej medlem längre2011-02-02 13:41
Antal inlägg: 140

Ja jag blir också hellre kickad direkt. Och spelar ju mot vem som helst oavsett ranking...vilket jag iofs får lida för med dålig ranking själv. (men spelar ju mot sambon och tja vad gör man inte för husfriden):)

Incognito2011-02-02 13:44
Antal inlägg: 133

Jag får en kick av att bli kickad, vilket jag alltså föredrar :) Om inget händer drar jag efter ca 5-10 sekunder, herregud vänta ut den andre då blir det ju inget spel alls!!!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?