Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| storråda | 2010-11-10 11:04 | |
![]() | Det är nog båda delarna. En del fejk å några "riktiga" människor =) Såg nämligen en dokumentär "Kvinnor som mördar" och det paret hade varit med på JS för att reda upp sina problem. Uppenbarligen var det inte till någon hjälp eftersom hon några dagar senare mördade honom... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-10 11:38 | |
![]() | ingen som bott i usa här? skulle tro att vi ser annorlunda på schowen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-10 12:08 | |
![]() | ramsey - Jag har pratat med amerikaner och kanadicker om hans show och de anser det höjden av dålig smak och förstår lika lite som vi hur någon kan vilja ställa upp i programmet och hur de hittar dessa människor som faktiskt gör det. Däremot är de ganska säkra på att det tyvärr inte är fejk. Det finns människor som gör det för att få bo på hotell en natt, äta middag på restaurang och sen få sina femton minuter i rampljuset. Av någon anledning verkar många av dessa människor komma från området runt Appalacherna. Jag hoppas fortfarande att det är fejk. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-10 12:15 | |
![]() | "Av någon anledning verkar många av dessa människor komma från området runt Appalacherna" hahaha, ja men det är ju det dom gööör:D visst är mkt fejk men lika mkt är på riktigt. sen tror jag att man som deltagare piskas upp i stämning och in i sin roll. när jag bodde i usa var jag extremt facinerad av springer. först för att det var så oootroligt. sedan för att det dök upp sådana oootroliga människor och historier irl. minns en fet topless kvinna som satt och skrek i en risig picup utanför doncin doanuts- bubba, bubba get me some of those white powderd dounuts that i looove! or im gonna gangbang my cousins again!:) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-10 12:36 | |
![]() | Åh, den som ändå fick vara kusin med henne! | |
| Sote | 2010-11-10 12:57 | |
![]() | Problemet är väl att dom är kusiner med varandra allihop:-) | |
| Szechuana | 2010-11-10 21:52 | |
![]() | "Jerry Springer - The Opera" gick på Broadway när jag var i NY. Vad kan den handla om tro? Man blir nästan lite nyfiken ;) | |
| chuchford | 2010-11-11 08:53 | |
![]() | Rekomenderad läsning: en.wikipedia.org/wik...y_ Springer | |
| le-lou | 2010-11-11 09:39 | |
![]() | det är fejk och så sjukt dåligt program. tacka vet jag rikki lake, hennes show var fantastisk.. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-11 11:21 | |
![]() | Vad jag hört så började det på riktigt men blev i efterhand fejk med aspirerande skådespelare som gäster... Men jag kan vara felinformerad, finns nog fler myter än sanningen vad gäller detta program från helvetet. :) | |
| sheol - Ej medlem längre | 2010-11-11 11:27 | |
![]() | Samma tvångintagna personer äter fluglarver och hävdar att wwe är på riktigt. | |
| mackz_ | 2010-11-11 11:34 | |
![]() | det gick ju en svensk (mildare) version på trean för en del år sen. Hanna tror jag det hette. Där var ett par kompisar med och fejkade för att få sina 15 minuters fame. | |
| Carolajnen | 2010-11-11 15:19 | |
![]() | Vet inte vad man ska tro faktiskt. Kan ju vara så att det är på riktigt men att det även är efter manus. Man vet ju aldrig. Kolla bara våra svenska TV-program. Det är bara så uppgjort och skrivet efter manus som deltagarna följer, trots att det är riktiga deltagare och riktiga tävlingar och allt vad det är. Dock kan man ju faktiskt undra... Om det enbart är fejk... Är det verkligen värt det? | |