Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2010-11-24 23:38 | |
![]() | Jag såg något på tvn någon gång, tror det var på programmet Färjan. Där hade de en raggningskurs för killar. Helt sjukt var det. Killarna fick regler hur de skulle säga och göra. Sen filmades det i smyg av de som hade kursen. Dagen efter så träffades de igen och gick igenom filmen och de fick reda på vad de hade gjort för fel och vad som var bra. Sen letade de även upp tjejerna som fick komma och lägga sitt betyg på om de hade gjort rätt eller inte:-) Det var alltså på riktigt!! Herregud vad tillrättalagt, skulle inte kännas så ärligt direkt om de har matat in vad som ska sägas. Nu hadlade ju denna tråd om tjejers raggning, ville bara ge en lite parentes. Det är ju lika sjukt om det är tjej eller kille egentligen. Känns lite USA över det också:-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-24 23:43 | |
![]() | Hahahahaha.... Visserligen har jag inte en susning om hur man raggar, men den boken tänker jag då verkligen inte följa. Hellre singel och tragisk än singel, tragisk och utskrattad. ;) | |
| Lillstölla | 2010-11-24 23:44 | |
![]() | Har aldrig behövt några raggningsrepliker och det som funkat absolut bäst när det gäller att få en killes uppmärksamhet var " öh du" Problemet är att det blir en så tunn bok om man ska ge ut den med den raggrepliken:P | |
| 0con | 2010-11-25 00:06 | |
![]() | öh du?? raggar du i nått stall eller. lite mer civiliserat tack. ps. släng inte skit på på oss för då åker du ut. "Urgöteborgaren" som ni inte behöver tycka synd om. | |
| Lillstölla | 2010-11-25 00:21 | |
![]() | Och vad är ocivilicerat med Öh du? Och vilka är "oss" och åker ut ur vad? Och varför skulle man tycka synd om göteborgare? Lite mer tydlighet vore ju helt klart önskvärt, men kanske är så man uttrycker sig i stall, eller? | |
| cessely | 2010-11-25 00:36 | |
![]() | Alltså jag tror ju inte så guider, men gillar att man uppmuntrar till att ta kontakt. Dock kanske man ska vara lite försiktig med just det här rådet: "Det gäller att göra något som sticker ut, lite galet och lekfullt, något som den andre blir nyfiken av och kommer ihåg, säger Sara Starkström" Något som sticker ut, är lite galet och lekfullt kan LÄTT uppfattas som Crazy Bitch Syndromet (alla känner någon som är helt normal annars, men som agerat lite udda/lustigt mot en kille de är intresserade av) Alla kommer ihåg en Crazy Bitch, MEN inte på det sättet man vill ;-) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-11-25 01:16 | |
![]() | Tycker det låter kul! mer roligt än andra livstilscoacher! Kanske svårt att exempliviera ifrån men va fn, kul med en kukbibel | |
| Neaa2 | 2010-11-25 01:30 | |
![]() | Vilka fruktansvärt töntiga öppningsrepliker: Ska vi hångla? :) Fungerar säkert kanonbra men......? :) | |
| alexon | 2010-11-25 01:54 | |
![]() | skulle någon bryta en isbit framför mig skulle jag stumna av förbluffning, samla mod, gå därifrån. "ska vi hångla?" låter i alla fall inte krystat. | |