Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 18 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| blue_moon | 2010-11-25 14:41 | |
![]() | ... och med en halvtimme för lite blir man superstressad. =) | |
| Ydh | 2010-11-25 14:42 | |
![]() | Det låter som en kul app, säker användbar och intressant men... känns obehagligt att sova med telefonen i sängen. Är ju på natten man vill slippa all teknik, sus och brus, liksom. | |
| numsan | 2010-11-25 14:47 | |
![]() | Man får ju ställa in den så att man inte får allt för ont om tid om man blir väckt i sista intervallet.. Oftast väcker den faktiskt bara 10 minuter innan eller efter tiden man ställt den på. Men man är ju medveten om tidsintervallet och får anpassa väckningstiden efter det. Angående att ha telefonen i sängen eller inte är jag nog inte rätt person att uttala mig.. Det händer relativt ofta att jag somnar med både dator och telefon i sängen.. | |
| l1ttle_pwny | 2010-11-25 15:04 | |
![]() | -> Ydh Nu vet jag inte om iPhone susar och brusar direkt ;-) Mitt motiv till att inte testa appen är snarare att jag är rädd för att råka putta ner telefonen i golvet... (och nej, jag har inte någon loftsäng eller så) | |
| l1ttle_pwny | 2010-11-25 15:06 | |
![]() | Och: Det är ju snarare toppen att vakna 15 minuter innan utsatt tid och göra lyxfrukost som numsan sade :-). Däremot verkar det "sådär" att vakna en halvtimme för sent. Kanske får bli en lördagsapp? | |