Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:31 | |
![]() | Kanske släkt med min katt som slickar på min filt och tuggar på plastpåsar | |
Lillstölla | 2010-11-26 20:33 | |
![]() | Haha, ja plastpåsar är poppis med. Nu är det ju väldigt mycket OT så kan ju ta kattsnacket i "katter"-tråden:) Men kan ju passa på att klanka ner på Eldorados bacon med, var brosk i det, aldrig varit med om det innan. Så blir inte mycket ätet av middagen idag. Och jag kommer skriva och klaga:) | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:37 | |
![]() | Ja :) Jag slår på stort och klagar på Konsum som ligger ungefär 1-3 kronor i överpris jämfört med andra affärer gällande helt vanliga varor som mjölk. Hur sjutton kan mjölken kosta en hel krona mer på Konsum?! | |
annakarineli | 2010-11-26 20:38 | |
![]() | Majs av mindre känt märke inköpt på Netto -total avsaknad av krispighet och överhuvudtaget inte goda. | |
loppran | 2010-11-26 20:42 | |
![]() | Dissar Pixmania! Deras kundservice är systematiskt oduglig.. om kunden har fått fel vara eller ingen alls, förhalas ärendet i den franska supporten tills en viss tid gått och kunden blir utan både vara och pengar. Vi fick till sist rätt genom att starta ett "hata Pixmania"-forum på nätet. Då hörde en svensk kundtjänstdam plöstligt av sig och odnade tillbaka pengarna mot löfte att vi tog bort sajten. | |
Evil Angel | 2010-11-26 20:43 | |
![]() | Finns många dåliga produkter, kan inte mer än att verkligen hålla med Miss_jk när det gäller gliss shampoot och balsamet. Delicious: Haha känner igen det där, min ena katt älskar att tugga på plastpåsar oh slicka på klistret som sitter på kuverten. | |
Lillstölla | 2010-11-26 20:47 | |
![]() | DHL suger!! De har tagit sönder mina sängdelar vid två separata tillfällen så har fått trasiga delar levererade och har varit tvungen att vänta flera veckor på att kunna montera min säng. Klantarlsen rent ut sagt! | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:49 | |
![]() | Eldorados färdiga potatissallad smakar vinäger intill oätlighetens gräns. Related: Jag blir alltid lite konfys av att så många verkar ha trillingnöt som favorit i Aladdinasken. Fast egentligen är det inte så mycket det jag förundras över som faktumet att den väl mer eller mindre smakar som de flesta andra sorters choklad med nötter som man kan köpa nästan överallt utan att behöva få ett onödigt bihang i form av andra till synes onödiga praliner. Ändå hör man folk alltjämt höja den till skyarna som existerade smakupplevelsen bara i denna ask som man på sin höjd verkar införskaffa ett fåtal gånger om året. | |
Lisettenr1 | 2010-11-26 20:49 | |
![]() | underbart med alla klagande människor, dessutom på ett och samma ställe :D | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:00 | |
![]() | En annan sak man kan vara lite sned på är ju att det knappt finns någon makrill alls i den garanterat stänkfria tuben. Tomatpuré med inslag av något annat är långt ifrån ett fullgott substitut. Sedan stör jag mig på att alla ska "förbättra" Sourcream & Onion-chipsen genom att få dem att smaka mer lök och försvinnande lite gräddfilsavrundning. Som om det inte fanns tillräckligt med chips som smakade lök! | |
slånbär | 2010-11-26 21:00 | |
![]() | Fattar inte att man kan äta Alladin överhuvudtaget.Det är ju inte ens ätbart. Choklad ska vara mörk med hög kakaohalt och inte massa annat i. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:06 | |
![]() | Alladinaskarna är jävligt överskattade enligt mig. De höll på att dö ut så dom insåg att man skulle få rösta bort en chokladbit (punchrussin?) men körsbär i likör är kvar?! Samt marsipan och nån seg äcklig sak. Tant- och gubbgodis. Uppdatera hela lådan tack och låt klassikerna som faktiskt är goda (gräddnougat tex) vara kvar | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:11 | |
![]() | Det var ägglikör som fick stryka på foten till förmån för nya pralinen med jordgubbscreme. Jag blev inte så ledsen för det, men i stort är det ju bara 4-5 praliner som jag verkligen vill äta. Resten (Utom körsbärslikör, då) trycker man i sig för att de finns i asken, och för att man vill bli tjockare :D | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:12 | |
![]() | Haha, juste. Fyfan låter vidrigt med jordgubbscreme. Säkert riktiga jordgubbar i den va. Where is the nytänk? | |
Lillstölla | 2010-11-26 21:15 | |
![]() | Ja Alladin suger, ska ju vara Paradis:D | |
850710 | 2010-11-26 21:19 | |
![]() | Lägger till speditionsfirmor överlag, de flesta är odugliga och "tappar bort" saker längs vägen! | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:23 | |
![]() | I alladinasken: Körsbär i likör (vidrig) Gräddnougat (god) Trillingnöt (god) Pärlnougat (för söt för min smak, usch) Cocoskola (blä) Nöttryffel (god men lite tråkig) Höstnougat (minns ej) Trofénougat (okej) Mjuk toffee (blä, gillar inte ploppchoklad) Romrussin (vidrig) Apelsintryffel (ganska god men tråkig) Likörtryffel (blä) | |
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:25 | |
![]() | "Körsbär i likör (vidrig)" Undertecknad - och 50,000 tanter skakar av ilska. Den som är så smaskig. :P | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:29 | |
![]() | Konstigt att dom inte har en med mintcreme/mintkrisp i, eller en i kexchokladstyle, eller en med salta jordnötter i. Har ni några ideer på chokladbitar? Lite OT kanske men det rör ju den dissade (av några) asken :P | |
annakarineli | 2010-11-26 21:30 | |
![]() | KLuBBeR: Hi,hi, ja, jag är ju lite tantig så... ;) Det enda som Går att äta i Alladinaskarna är ju just Körsbär i likör och Cocoskola! =) Men på det stora hela så ÄR Alladin och mycket få andra chokladaskar goda. Men äter gör jag... När allt annat godis är slut och det verkligen kniper.... !! | |