Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-04 19:58 | |
![]() | Och kanske får chansen att göra två frugor på smällen. Närå, skämtar bara. :-) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:00 | |
![]() | Jag reagerade också på det tipset, sitt utseende vårdar man väl för sin egen skull, för att trivas med sig själv och inte för att imponera på någon annan? Och som sagt, TS ser inte ut som han bott under en mossig sten. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:05 | |
![]() | När man känner sig ovanligt snygg för att vara sig själv börjar man liksom tänka att alla kommer spana in en. Efter ett tag bildas en aura av sex in the air runt ens huvud och folk börjar faktiskt vända sig om efter en på riktigt. | |
| Lillstölla | 2010-12-04 20:05 | |
![]() | Men Rob, det där snacket hör nog mer hemma i gifta kan vara otrogna-tråden! | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:06 | |
![]() | Lenty är ju inte otrogen i så fall. :-) | |
| Lillstölla | 2010-12-04 20:09 | |
![]() | Menade din kommentar, sherlock! | |
| lenty - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:18 | |
![]() | okey. vad skulle jag kunna göra med mitt utseende???? kom gärna med tips :-) | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:45 | |
![]() | Helskägg. | |
| Behringer | 2010-12-04 20:48 | |
![]() | Skippa det där med utseendet! Välvårdat räcker långt Och gör som Robban, sluta krusa! Var dej själv och sluta skriva om att du aldrig träffar nån. Sånt blir lätt självuppfyllande, har sett fenomenet på andra mer renodlade kontaktsidor också. Här på Beta kan det funka med "kloka" inlägg i diverse ämnen där någon på "samma nivå" förhoppningsvis också ger sig tillkänna. Sen kan man börja spela matcher och chatta om ditt och datt och så småningom hitta vibbar och stegrande intresse som på sikt tar dig till sjunde himlen ;) men som Lillstölla sa: Var inte "för mycket". Men väl lyhörd och inkännande Vi är ju en ansenlig skara Betapetare som praktiserat detta | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-12-04 20:52 | |
![]() | Jag tycker helgskägg är ganska häftigt. Jag själv försöker få det, men växer dåligt på kinderna. | |
| Dino78 | 2010-12-04 20:57 | |
![]() | Skönt att fler reagerade på det där med utseendet...varför är det sånt folk direkt ska anmärka på? Internet är en perfekt plats att träffa nytt folk på. Det kanske inte leder till romanser/förhållanden men iaf nya vänner!! Och såna kanske du behöver nya om de du redan har inte hör av sig till dig. OCh ska du skaffa en hobby så ta nåt DU är intresserad av, är du inte intresserad av att träna så gör nåt annat. Lycka till, tror det finns nån för alla. Det tror jag stenhårt på eftersom t o m jag hittade nån :-) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:04 | |
![]() | Precis, skit i kommentaren om att förbättra utseendet, det behöver du inte. Ska man göra något med sitt utseende är det för sin egen skull, och då känner man också på sig om det är något man vill ändra på. Att hitta en hobby är ett jättebra tips, det behöver ju inte vara en 'pysslig' hobby om man inte känner för det, det viktigaste är ju att det passar dig. Jag jobbade på ett fjällhotell för några år sedan, och det var jättemycket singlar som kom upp för att vandra, åka skidor eller bara njuta av naturen, och hittade vänner och nya relationer på köpet - just för att dom inte letade hektiskt utan slappnade av och gjorde något som bara var kul. | |
| le-lou | 2010-12-04 21:15 | |
![]() | apburs tips var det väl inget fel på ? Alla kan väl piffa till sig oavsett? Sluta leta är väl det första tipset jag har. Sluta leta och stressa inte. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:16 | |
![]() | Men ska man behöva piffa till sig för att träffa någon om man duger som man är? | |
| le-lou | 2010-12-04 21:33 | |
![]() | varför ska man då piffa upp sig alls för sin partner ens då, om man har en tex? Det är ju löjligt att dra detat till absurdum. Rådet var välmenat och jag fattar vad apbur syftar på. Handlar ju inte om att man inte duger, handlar väl om att göra sig snyggare, ofta känner man sig modigare och får lite självförtroende på köpet också. En uppiffning är bra för alal då och då, oftast är det dock vi i långa förhållanden som borde göra det oftare kan jag väl tycka.. och skådar ner på mina sunkiga joggingbrallor och raggsockor. | |
| le-lou | 2010-12-04 21:33 | |
![]() | va är det med mitt tangentbord ... alal och detat. nåja. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:39 | |
![]() | lenty,jag tycker att du är vacker,gör ingen ting åt ditt utsende,det fins någon för alla,du duger presis som du är,kanske du kan gå någon kvällskurs,men var inte för intreserad,vore inte mitt liv lixom klart har jag friat på en gång | |
| Lillstölla | 2010-12-04 21:40 | |
![]() | Man ska ju inte behöva ändra den du är för att träffa någon. Jag har själv varit alla olika storlekar kroppsmässigt och aldrig haft några problem att träffa killar. Du måste börja med att tycka om dig själv först. Våga lite och försöka ta sig ut ur sin "comfortzone" | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-04 21:42 | |
![]() | precis, men ska ju inte göra om sig, som om det vore lösningen för att hitta någon. | |
| Dino78 | 2010-12-04 21:42 | |
![]() | Här på Betapet ser man en pytteliten profilbild - vem vet hur TS är som person, eller hur han ser ut? Han kanske alltid är nyduschad, luktar jättegott, klipper sig med jämna mellanrum och är intresserad av mode och därmed alltid har nya kläder. VAD är det då man ska piffa upp? Det jag alltid tänker på när såna här trådar dyker upp, oavsett forum. Har själv fått såna kommentarer och det känns olustigt när man liksom anser sig piffa till sig redan. Och då menar jag hår (färg och klippning), smink, nya kläder osv. Vad ska man liksom göra? Plastikoperera sig? Men självfallet förstår även jag att rådet inte var menat på elakt sätt (antar iaf det) och självklart ska det inte drivas till sin yttersta spets :-) | |