Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| taxam - Ej medlem längre | 2010-12-05 21:00 | |
![]() | Bästa sättet är att strunta i det, nonchalera...tyvärr blir det mer intressant då...om man nu tycker att en sådan person är någon att ge något...sortera bort energitjuvar. Lycka till =) | |
| les fleurs | 2010-12-06 08:56 | |
![]() | även om du älskar den där snubben så rekomenderar jag att du ger upp honom. om du accepterar hur han beter sig nu hur tror du er framtid kommer bli? du kommer sitta hemma och vänta på honom fler gånger och den stressen du behöver inte. If one man gone, a better one must come. | |
| ANDERStG | 2010-12-06 08:58 | |
![]() | Du är... femton? Alldeles för ung för att kompromissa med idioter. Kanske han lär sig något också när du gör slut. | |
| Dino78 | 2010-12-06 09:36 | |
![]() | Det är inte så lätt när man väl sitter i den båten. Alla kan säga att man ska dumpa och innerst inne vet man det säkert själv, men är det lätt för det? Nej. Det är jättesvårt. Är ni uttalat ett par blir det dessutom mycket svårare. Men faktum kvarstår, killen gör väldigt fel mot dig och om han gjort det förut så kommer han fortsätta med det. Han kommer veta att du sitter där och väntar på honom. Sitt inte och vänta på honom. Även om han säger han ska komma, så gör upp andra planer. Skulle han någon gång dyka upp och höra av sig med ett "skulle inte vi ses?" så kan ju du säga "vet inte" och inget mer. Måhända är det barnsligt men det ger en skön känsla. Men som Rooibos säger, raka rör är a och o i ALLA relationer. Om man inte kan säga vad man tycker och tänker så är det inte alltid säkert den andre personen inser att h*n gör fel. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2010-12-06 09:41 | |
![]() | Lika bra att du lär dig dumpandets tuffa konst direkt. För du lär säkert behöva göra det fler gånger och du kommer förmodligen också själv att bli utsatt för det. Sånt e livet.... :) | |
| le-lou | 2010-12-06 10:19 | |
![]() | dumpa dumpa dumpa. Du skriver att du älskar honom , men han verkar inte bry sig särskilt mycket om dig - sånt gör ont men släng inte mer tid på honom när det enda han ger dig är smärta. Kasta inte pärlor på svin. | |
| Tess 08 | 2010-12-06 10:26 | |
![]() | Detta behöver inte gälla dig och din relation, men är något jag sett flertalet gånger: Problemet med denna typ av "relation" är att han är väl medveten om att hon kommer att vänta, han behöver bara "knäppa med fingrarna" så är hon där för honom. Vilka känslor hon än har för honom är det inte säkert att de är besvarade, det sorgliga är att hon lika gärna kan vara en "bra att ha"-tjej... Hårda ord, jag vet. Har sett på nära håll tjejer som blivit otroligt utnyttjade och utsatta. | |
| CroCop86 | 2010-12-06 10:43 | |
![]() | Håller med Tess! Och dessutom... Jag har precis avslutat en relation med någon som på sätt och vis lät så. Iofs var det inte det att han inte dök upp, men däremot var svaret alldeles för ofta "jag vet inte" eller "kanske", du kommer inte må bra av att höra det när du verkligen vill ha svar på något, tro mig. Du är värd mycket mer. Varför vill du ha någon som inte verkar vilja ha dig lika mycket? Du tror kanske att det kommer bli bättre? Det kommer det inte, inte med en sån person... Hoppas att du fattar rätt beslut. | |
| blue_moon | 2010-12-06 10:57 | |
![]() | becccaaaaa Även om det svider i hjärtat - säg att du är upptagen nästa gång han vill träffa dig. Se till att vara det också! Försök att göra dig oåtkomlig en tid framöver, så ska du se att han blir mer intresserad. Unga osäkra människor fungerar på det viset. Jag känner igen det från mina egena tonår. Den man lätt kan få vill man inte ha lika mycket som den som är (eller spelar) svårfångad. Att han sen är nåt att ha tvivlar jag förstås på... | |
| blue_moon | 2010-12-06 11:59 | |
![]() | CroCop Bra att du avslutade den gamla ohållbara relationen. Lycka till med den nya! | |