Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dilivio | 2010-12-08 18:04 | |
![]() | Kommer inte svara och köra den här tråden nån annanstans än det var tänkt från början, men tar gärna en diskussion i en annan tråd eller nåt :) | |
| grusplan | 2010-12-08 18:14 | |
![]() | Börja med att ringa din vårdcentral o be att få komma till en beteende vetare de vet var de sen ska remissa dig ,Inte lätt att ta första kontakten själv om man behöver prata med en psykolog men ta det steget så får du förhoppningsvis hjälp med att börja bena ut allt som trycker dig , kram | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-08 18:23 | |
![]() | beteendevetare? | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-12-08 18:48 | |
![]() | En läkare på vårdcentralen kan remittera dig dit du ska. | |
| skrabban | 2010-12-08 19:03 | |
![]() | Det kan vara en depression eller en infektion i kroppen eftersom du har huvudvärk. Gå till vårdcentralen och kolla upp. | |
| skrabban | 2010-12-08 19:05 | |
![]() | Grusplan Menar du inte en kurator | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-08 20:01 | |
![]() | Huvudvärk råkar vara en fysisk åkomma, men den indikerar också depression - lågt serotonin ger huvudvärk. Som många redan har sagt: Gå till en vårdcentral eller till psykiatrisk mottagning och beskriv dina symptom och tankar så ärligt du kan, så bör du få hjälp! | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-12-08 20:09 | |
![]() | Mycket möjligt att grusplan menar just beteendevetare. Inga konstigheter. | |
| äadlkfw | 2010-12-08 20:29 | |
![]() | Jag hade för länge sedan B12 brist som inte upptäcktes... jag låg i gråzonen endast. En alternativ medicinsk terapeut föreslog B-12. Efterhand fick jag B-12 sprutor flera dagar i veckan på vårdcentralen, blev bättre inom tre veckor. Jag hade då varit vegetarian i närmare 20 år... Det är jag inte längre. Har inte någon B-12-brist heller längre | |
| maran9 | 2010-12-08 20:37 | |
![]() | Säger som många andra här: sök hjälp! Börja på vårdcentralen, oavsett om det är kroppen eller själen som inte mår bra, så utreder de det. Det är alltid svårt att veta var men ska börja, men ring dit, boka tid, beskriv dina symptom så ska du se att du får träffa en läkare som kan remittera dig vidare sedan om det behövs. Det finns hjälp att få, det gäller bara att våga/orka be om om den vilket kan vara extra svårt när man inte mår bra, men gör det! Det är du värd :) Kurator=beteendevetare. Som socionom kan man arbeta som både kurator eller beteendevetare, men det kan innehålla var sina olika påbyggnadsutbildningar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-09 00:45 | |
![]() | det fins alltid ett ljus i mörkret även om det kan kännas ljusår bort ibland,men försök att gå till din hälsocentral och få en remiss till en psykolog,jag lovar att det kommer att kännas riktigt bra efter det första psykolog samtalet,stor kram | |