Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående18 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Chewbacca2 - Ej medlem längre2010-12-22 21:39
Antal inlägg: 2790

grattis teamgrens till det ......

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-22 21:39
Antal inlägg: 1377

:(

Du kanske ska ändå vara glad att du kom relativt lindrigt undan.

Jag har exempel i min vänkrets där det har gått _riktigt_ illa.

Personer som beter sig som ditt exempel har i regel någon diagnos (eller borde åtminstone ha), och sånt kan vara svårt att kunna läsa av på någon i första taget, och det i kombination med att de flesta vill ju hitta den rätta, den stora kärleken, och kanske man då - medvetet eller omedvetet - blundar för vissa varningstecken...

Att vara med om något sånt där känns så klart som en riktigt smäll rakt i solar plexus. Fy så jobbigt.

apbur2010-12-22 21:39
Antal inlägg: 9699

Det är ju så roligt att träffa människor som försöker vara förnuftiga och backa sig in i ett förhållande. En månad är lång tid när man är förälskad. Att starta en kärleksrelation genom att inte tro på den och därför ta det långsamt och gardera sig är ju väldigt effektivt om man vill ta död på alla känslor.

acron - Ej medlem längre2010-12-22 21:42
Antal inlägg: 125

Kan till mitt försvar som kille säga att det inte behöver betyda att enbart killar bär sig åt på det här sättet. I vilket fall som helst så kan jag tycka att man istället för att bli tyst åtminstone kan höra av sig och säga hur det hela ligger till. Det hela handlar väl snarare om hur man som person väljer att agera i vissa situationer. Det finns bra och mindre bra sätt att agera på. Plötslig tystnad känns omoget värre om du frågar mig.

garnnystan2010-12-22 22:24
Antal inlägg: 54

Men det va ju verkligen....helt galet.....för bra....galen kärlek vid första ögonkastet.....för båda......o vi e ju lika gammla......haha eller unga...fan jag är radikal o tänker i vanliga fall...men nu....nä..fan Tusen tack till alla...ja ska inte höras utav...bollen ligger hos honom...o jag ska typ radera hans nr i telefonen....

garnnystan2010-12-22 22:26

ahhh fick ju iof ett svar efter...typ...eh...pinsam t många sma av mej...att han mådde dåligt o inte visste hur han skulle hantera det....fast i mina öron klingar det lite falskt...faaaan va ni e goa som engagerar er i det här...tack...det betyder mycket:)!

garnnystan2010-12-22 22:28

o verkligen...alla åsikter är hjärtligt välkomna...

Lillstölla2010-12-22 22:30
Antal inlägg: 23831

Jag är ledsen för din skull, förtstår att det är tufft för dig nu.
Hoppas att du får en förklaring i alla fall, är ju det minsta han kan göra. Men var inte för snäll och för förlåtande utan tänk på dig själv nu, du är nummer ett och du ska ju må bra!!

God Jul!

garnnystan2010-12-22 22:31

men ...nåt måste han ju mena.....man kan ju inte åka....typ 240 mil inom några dar tur o retur bara för det e lite kul......

Yonderboy - Ej medlem längre2010-12-22 22:32
Antal inlägg: 1661

Han fick kanske kalla fötter, det låter så! Känslor är ambivialenta! Det är nog ett riskmoment över allt när man sattsar stort, men det är det som kanske är tjusningen också!

garnnystan2010-12-22 22:34

men shit...han skicka sms om o fixa huset där jag bor...o hej min lilla fru.......mmm fan ni e så goa så nu gråter jag för det....uhhhhääää

Lillstölla2010-12-22 22:36
Antal inlägg: 23831

Ja men som du säger själv garnnystan, den förklaring han gav låter falsk.

Och jag är ledsen att säga det, men jo, fullt möjligt att han åkte så pass långt för " lite kul".

Har en nära släkting som satt och åkte ner till Malmö från Jönköping flera gånger till en tjej där, fast han hade en hemma.

Nu säger jag inte att det är vad just den killen du träffat gjorde, men ha det i alla fall i åtanke. Det är nåt som är mycket lurt med hans beteende.

Tess 082010-12-22 22:37
Antal inlägg: 18003

Har en kompis som dejtade en kille. Hon hade länge önskat sig ett barn (och tiden går ju, som alla vet), men inte sagt något till denne kille om detta... Han började prata om att flytta närmare (han bor långt bort), att de skulle bli sambosar och att han så gärna skulle vilja ha barn och att han bara ville ha henne som mor till sina barn.
Sedan gjorde han en helomvändning och sket i henne och började dejta andra tjejer.
Märkligt beteende eftersom det var HAN som tog upp allt, inte hon...
Psykisk störning?

garnnystan2010-12-22 22:38

om nån skriver så här efter 2 minuters chatt...:

hej å gomorron, är morron pigg. de va inte meningen å framställa mig själv som en komplett jubelidiot, men, ja va så extremt trött igår, höll på att somna när du skicka första messet, men sen, vart de svårt å sova, bilderna på dig snurra i skallen har ett bildseende precis som einstein hade, öhh nu fick ja de sagt me, phu så om du läser de här å inte har pratat me mig så hoppas ja att du hör av dig, jag e en kille som styrs av mina inre känslor, jag har haft sanndrömmar, mm mm de kan vi ta mer om i mobilen eller in real life, men vet va ja vill å vill ha , ja e oxe, vart lämnad på barnhem i i stockholm, mm mm har en personlighet som får folk å tycka ja e spännande å mystisk, tycker själv ja inte gör nå speciellt, utan att ja vill de så hamnar ja i centrum, vill ju va en lone wolf, men de e svårt, låter de knäppt, okey men ja e go kramsjuk, snäll ödmjuk men ingen mes, romantisk skyddar dom ja älskar, har mycke humor mm mm gillar att skapa å forma , har byggt några hojar, 2 av dom vill folk att ja skulle ställa ut, nu håller ja på å framställa en van i åttio tals stil, gillar 80 talet, motivlackerar men de ligger på is,design å kvalite e mitt motto, inte härma nåns verk, okey de va lite om mig, sen varför du känns så rätt e för att du har utseendet som jag gillar, du verkar mysig, mm det känns i mig bara, jag har den förmågan att följa känslan å då gör ja de, mitt eget öde styr, okey, jag e rak enkel å ärlig, skulle du träffa mig skulle du förstå,fairytail, jag e inte fast här uppe ja e flyttbar, rörmokare får jobb överallt, okey nu ser ja om du skriver igen, många kramar till dig, fairytail

Tess 082010-12-22 22:38
Antal inlägg: 18003

Med det vill jag säga att vissa män ÄR lite märkliga (finns säkert kvinns som är det också, men de är fååå).
Jag tror det bästa är att försök lägga honom bakom dig, låt det ta tid att läka och försök inte hitta förklaringar till allt.

Varma kramar!

garnnystan2010-12-22 22:39

okey...då e han ett svin...o jag dumpar honom...

garnnystan2010-12-22 22:40

det va ju skit romantiskt iaf.....tyvärr gilla sonen honom oxå......det gör mer ont att han blev sviken.....

garnnystan2010-12-22 22:41

skönt o hör andras åsikter....man vaknar kanske upp...

garnnystan2010-12-22 22:45

men shit...det e verkligen...as jobbigt...men som alla vet så läker ju tiden alla sår.....fan han va THE MAN...

ramsay - Ej medlem längre2010-12-22 22:47
Antal inlägg: 9204

alltså... det där brevet EW!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?