Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mallong | 2010-12-31 20:25 | |
![]() | Min sambo jobbar hela helgen, så jag och vovven sitter här och firar själva. Nyår är gravt överskattad tycker jag, varför inte spela några spel och ta det lugnt! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-12-31 20:28 | |
![]() | =) Nä verkligen inte hood. Man firar bara det man själv vill och så ger man blanka fan i vad andra gör. Men det är rätt roligt att se att även vuxna människor har behovet av att följa strömmen och behöver bekräftelse på att det är okej att göra något annorlunda än merparten. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-12-31 20:32 | |
![]() | Nej, men för att kommentera TS inlägg att det skulle vara patetiskt att vara ensam vid högtider. Folk har väl en egen vilja att göra som de själva tycker. Anledningen till ensamheten kan ju vara självvald. Personligen tycker jag att nyår (och en hel del andra högtider) är gravt överskattade och att de i princip är latenta anledningar till att få supa till utan att någon egentligen kan ifrågasätta det. | |
| vattendjur | 2010-12-31 20:45 | |
![]() | Hoodman, jag sa aldrig att det var patetiskt, jag frågade vad ni andra har för åsikt i frågan. Har sedan redogjort för min åsikt att jag tycker precis som många andra här, att detta är en helg som vilken som helst. Och då är det ju ok att vara här. :-) | |
| litensak | 2010-12-31 20:55 | |
![]() | Jag är i en annan tidszon är er, men för övrigt så håller jag med. Nyår är en av de mest överskattade högtiderna. Tycker den är trevlig men brukar ofta sluta i antiklimax för de flesta skulle jag tro^^ Gott nytt år på er där hemma i Sverige | |
| mallong | 2010-12-31 20:59 | |
![]() | Vad är klockan hos dig litensak? Nytt år redan? | |
| magnusito | 2010-12-31 21:15 | |
![]() | Skulle på fest, men dottern kräksjuk. Ska inte sitta här o uggla, men kul att ta en match. | |
| mrperfect | 2010-12-31 21:43 | |
![]() | Tråkiga TV program | |
| bitteb | 2010-12-31 22:09 | |
![]() | Är här för att jag tycker det e kul!!....som alltid :)) Slutet är nära nu.... Gott Nytt år!! | |
| Midna79 | 2010-12-31 22:12 | |
![]() | Brukar uppskatta nyårsafton, faktiskt första gången jag inte firar "på riktigt". Min sambo är polis och jobbar kväll/natt och eftersom jag inte kände för att köra 20 mil för att fira med vänner så blev det jag och hunden i år...:) | |
| slånbär | 2010-12-31 22:52 | |
![]() | För mig och min familj är det en helt vanlig kväll med lite godare mat än vanligt bara. Älsta ungen är hos en kompis, sextonåringen spelar wow gubben kollar på TV och jag spelar beta precis som vanligt. Det smäller lite extra ute men annars är det lugnt som vilken anna fredagskväll som helst. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-12-31 22:58 | |
![]() | För att jag anser att sk. högtidsdagar är trams | |
| t82erese | 2010-12-31 23:06 | |
![]() | För mig betyder nyårsafton ingenting speciellt, jag tycker mest synd om alla djuren som måste stå ut med alla raketer! Har själv haft en hund som varit rädd så jag vet hur illa de plågas! Lika är det med sista april också! | |
| annakarineli | 2010-12-31 23:09 | |
![]() | För att jag sitter på ett hotellrum medan sällskapet jobbar som ordningsvakt därnere i entrén. Ska snart gå ner jag med och hoppas träffa på några bekanta! Gott Nytt År på er trogna underbara Betapetare! :) Tillsammans får vi alla se till att skapa ett fantastiskt år av 2011! | |
| slånbär | 2010-12-31 23:10 | |
![]() | Mina två Schäferhanar är även dom helt oberörda av att det är nyårsafton. När vi är ute med dom och det smäller av en raket nära så vänder dom inte ens på huvudet. Dom är garanterat skottfasta. Inte för att vi går ut med dom vid tolvslaget men dom skulle förmodligen inte bry sig då heller. Så man kan säga att hela familjen inte bryr sig om nyårsafton. | |