Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mammaoxå | 2011-02-19 20:23 | |
![]() | En "snäll" medspelare/motspelare räknade ut hur många år, måndader, veckor, dagar och minuter jag spelat. Antydde lite fint att jag som mamma borde ägna mer tid åt mina barn (som för övrigt flyttat hemifrån nu). Mitt favoritordspråk är: "Gör dej inte till domare över din granne förrän du har gått två månader i hans mockasiner." | |
| apajävel | 2011-02-19 21:03 | |
![]() | Okej. Ja det kunde väl han/hon ha skitit i tycker jag. Spela på bara, så får vi hoppas att det finns fler vettiga än idioter här :) | |
| Bettanse | 2011-02-20 12:42 | |
![]() | Jag skriver "hej" och "tfgm", räcker så! | |
| le-lou | 2011-02-20 12:51 | |
![]() | håller med odin, be proud! :D . Tillbringar alldeles för mycket tid här för att det ska vara sunt kanske, men det är så att betapet är ju internets bästa sida, what to do, what to do. Jag drar mig till det som ett litet gift och mår inte särskilt dåligt över det. Kanske lite när pojkvänner från kritaperioden kommer fram, hälsar och frågar om jag "fortfarande hänger på det där betapet..som du ALLTID gjorde när vi var ihop " :D . En pik eller förklaring på varför det tog slut, jag vete tusan hihi. | |
| Subutai | 2011-02-20 13:08 | |
![]() | Eller sluta ta illa upp? Om man tar illa vid sig för vad någon mupp på internet säger, speciellt över något trivialt som hur många matcher man spelat så är det dags att skaffa lite tjockare hud. | |