Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| groenmeyer | 2011-03-08 18:28 | |
![]() | Har ätit en semla idag och skall äta en till men det har nog redan försvunnit ner sissådär 5-6 stycken i år. Vanliga semlor ska det vara, hetvägg har jag aldrig smakat för jag tycker det verkar slabbigt. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-08 18:29 | |
![]() | fick en semla på jobbet idag. den var okej, men inte jättegod, eftersom jag inte orkade gå och värma mjölk att lägga den i. alltså är hetvägg bäst! har ätit några innan också, japp. hihi. | |
| vinter | 2011-03-08 18:32 | |
![]() | Gjorde wienersemlor för första gången idag och det var väldigt gott, brukar annars göra egna vanliga. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-08 18:37 | |
![]() | Vi skulle få semla på jobbet idag. Men tydligen skulle jag gå hem precis när de plockades fram. Kände inte direkt för att sitta i bilen och försöka äta den alternativt hålla den i handen tills jag kom hem. Känner dock inte att det var en särskilt stor förlust då jag brukar plocka bort halva gräddmängden och ändå inte njuta överdrivet mycket. | |
| m-70 | 2011-03-08 18:52 | |
![]() | Nej, ingen semla idag. Glömde bort fettisdan. | |
| smulgubbe | 2011-03-08 19:08 | |
![]() | En, nybakade bullar idag. Äter den med inkråm och mandelmassa och lite grädde som jag blandar ihop och på detta sprittsar jag grädde. Äter aldrig semlor före fettisdagen. Med varm mjölk. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-03-08 19:25 | |
![]() | Jaa klart jag ätit semlor! Två stycken har det blivit idag! :) Och kanske 6 st i år..det finns inget godare till kaffet. Brödet är det viktigaste, är brödet torrt och hårt så spelar det ingen roll hur god mandelmassan är. Det ska vara traditionellt med grädde och mandelmassa, inget annat. | |
| Tinna | 2011-03-08 19:29 | |
![]() | Inte idag.. I fredags däremot fick jag nybakade semlor av mamma. :) | |
| Snoosy | 2011-03-08 19:31 | |
![]() | Fet tisdag har blivit fettisdagen :) Lite komiskt då man tänker på det! | |
| Eiralicious | 2011-03-08 19:33 | |
![]() | Nej öörk jag har alltid avskytt semlor, tycker det är jätteäckligt. Men min nötallergiska son fick en specialare i skolan idag där mandelmassan var utbytt till sylt. | |
| salsera | 2011-03-08 19:50 | |
![]() | Tre. Så det få bli lite mindre onyttigt ett tag. Åtminstonde tills i morgon... | |
| kajix | 2011-03-08 19:54 | |
![]() | jag tar en utan bröd och mandelmassa. med osötad grädde. och en kopp te. | |
| Tess 08 | 2011-03-08 21:02 | |
![]() | Jag har ätit en semla i år. Det var för någon vecka sen.. Då skrapade jag av mandelmassa och grädde och åt bullen till kaffe :) Jag äter mest bara mina hemgjorda semlor då jag vill blanda inkråm med riven manselmassa och grädde... | |
| Tess 08 | 2011-03-08 21:04 | |
![]() | (mamsen var hit och bjöd på semlor idag... kanske det finns en i kylen till mig :)) Kom precis på att jag inte var sanningsenlig i inlägget ovan... Åt ju en minisemla idag med choklad/nötfyllning och chokladgrädde :) | |
| blue_moon | 2011-03-08 23:59 | |
![]() | Jag har inte ätit någon semla i år. Känns inte som nån större förlust. Det finns så mycket annat gott som är mer värt priset. | |