Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 544 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spider_f | 2011-03-15 18:17 | |
![]() | Nu börjar minnena klarna här.. :) Är rätt säker på att de fick lov att övernatta mitt ute i skogen faktiskt. De kom helt enkelt fram till att det inte var någon idé att virra runt i skogen när det började skymma och allt.. Så de drog upp jackorna över huvudet och la sig nånstans där det var mjukt. Kommer ihåg att de sa "godnatt" till varann. Kommer också ihåg att jag tyckte lite synd om farbröderna eftersom de verkade så snälla :) Sen dagen efter fann de som sagt vägen och bilen, så det slutade ju lyckligt! | |
| flydet | 2011-03-15 20:31 | |
![]() | Uisge-beatha, tack för att du tittade i alla fall. Fint namn har du också! Och tack vare dig och spider_f kan jag nu vara rätt säker på att jag inte bara har hittat på allt själv. Men frågan kvarstår ju. :/ | |
| Sigrids mor | 2011-03-15 21:08 | |
![]() | Har googlat i 1,5 timma idag.....hittar inget.... Snälla lös det här nu - börjar bli redigt nyfiken. Är det ingen som kan minnas någon av skådisarna så vi har något att gå på? | |
| flydet | 2011-03-17 20:58 | |
![]() | Håller med Sigrids mor. Någon måste ju komma ihåg! O:) | |
| Snoosy | 2011-03-17 21:24 | |
![]() | Hör med svt :) | |
| Betty29 | 2011-03-18 00:51 | |
![]() | Vad var de för program nu då? | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-18 08:07 | |
![]() | Bröderne Dahl Hjalle Hjulle Julius Vilse i pannkakan Ballongen Spricker nåt av dessa? | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-18 08:08 | |
![]() | Bröderne Dahl är det | |
| flydet | 2011-03-19 22:33 | |
![]() | Nej, nej! Brødrene Dal var en norsk serie om tre män. Det här var en svensk serie om två män. Brødrene Dal var raljant och kul. Den här serien var torr och pedagogisk. Hjalle, Hjulle och Hjulius var en dockserie, men detta var med riktiga gubbar. Vilse i pannkakan var också delvis en dockserie, så det kan det inte ha varit. Ballongen spricker vet jag inte ens vad det är, men jag tror inte att det var det heller. | |
| flydet | 2011-03-19 22:34 | |
![]() | Snoosy, jag tror att det är större chans att få svar här än hos SVT. | |