Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bruttan60 | 2011-03-17 19:20 | |
![]() | studio ghibli är verkligen underbara. såg min granne totoro för någon dag sen, och mononoke, howls moving castle och spirited away är ju fantastiska de med. min favorit anime får jag nog säga är bleach eller full metal alchemist :) / mandy | |
| dilivio | 2011-03-17 19:22 | |
![]() | Min granne Totoro känner jag igen. Ska kolla upp de andra med :) Tack! | |
| Prytte | 2011-03-17 21:05 | |
![]() | Jag har inte så bra koll på animé och är en ganska ny tittare, men tycker det är svårt att bara välja en serie eller film. Tengen Toppa Gurren-Lagann -grymt skön serie www.animenewsnetwork...hp ?id=6698 Cowboy Bebop - anses som en av de bästa animé-serierna www.animenewsnetwork....p hp?id=13 Berserk - rätt våldsam historia ... www.animenewsnetwork...ph p?id=328 Clannad och uppföljaren Clannad: After Story - finstämt, gulligt och lite tårdrypande www.animenewsnetwork...hp ?id=7809 Gankutsuou: The Count of Monte Cristo - som är en intressant tolkning/version av Alexander Dumas klassiska roman 'Le Comte de Monte-Cristo' www.animenewsnetwork...hp ?id=4194 och beträffande Full Metal Alchemist (FMA) som bruttan60 nämnde så finns det en annan nyare version, som följer mangan (ursprungsmaterialet) bättre. Nämligen FMA: Brotherhood, även det en serie som är värd att se. www.animenewsnetwork...p? id=10216 | |
| GamecriticSA | 2011-03-18 09:21 | |
![]() | Pitagoras Switch - Om man vill lära sig japanska ord Långa serier för yngre: One Piece - Pirater som är ute efter den största skatten av de alla. Naruto - Ninjor med taidou som grund till sina kroppstekniker Naruto Shippu Uden - Fortsättning efter 220 Narutoavsnitt. Bleach - Dödsgudar som slåss som samuraier (kendou) För lite äldre som flera nämnt: FMA (Hagane no Renkinjutsushi) - Alkemi med paraella världar. FMA Brotherhood Elfen lied Berserk Matantei Loki ragnarok Death Note (Desu Noto) Great Teacher Onizuka (GTO) Bra långfilmer (Ghibli) Grave of the Fireflies (Hotaru no Haka) Howls' Miving Castle Whisper of the Heart (mimi wo Sumaseba) My neighbour Totoro Porco Rosso | |