Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 514 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Channing | 2011-03-25 20:39 | |
![]() | ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖREEEEEEBBBBRRRR RROOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! | |
| Miss_jk | 2011-03-25 20:45 | |
![]() | Hjärtat säger ju givetvis DIF, men jag tror att IFE är en god kandidat till guldet i år. | |
| Maradona1986 | 2011-03-26 15:54 | |
![]() | Rimligtvis lär väl Elfsborg, Malmö och Göteborg göra upp om det, men tror att mitt Kalmar kommer att vara med där uppe också. De är trots allt ett av de allra bästa lagen över de senaste sex-sju åren och kommer knappast att göra en lika usel säsong som förra året. Spelare som Berisha, Sobralense, Rydström och Erik Israelsson tillhöra alla allsvenskans absolut bästa spelare på sina positioner. Hörde jag någon säga Helsingborg och Örebro? Tror inte ett smack på dem utan de kommer utanför topp fem båda två. | |
| lillasara87 | 2011-03-26 17:03 | |
![]() | Det finns bara ett solklart svar på denna fråga och det är ÖREBRO!!!! :) | |
| Tobbelille | 2011-03-27 12:24 | |
![]() | Givetvis tar Blåvitt hem det :P njaa men står väl som jag ser det mellan ellos, iffiff, sen får Blåvitt, helsingborg, häcken, örebro göra upp om 3eplatsen | |
| 850710 | 2011-03-27 12:28 | |
![]() | tror det blir svårt iår, ellos, malmö eller helsingborg tar hand om guldet. Dock tror jag emot behringer, Tom Prahls mannar klarar av allsvenskt kontrakt iår igen, en så pass rutinerad och bra tränare misslyckas aldrig! Dock håller sig Norrköping kvar. Nedflyttning tror jag kommer stå mellan Gefle, Djurgården, Syrianska | |
| tipitina | 2011-03-27 12:33 | |
![]() | Elfsborg... men mitt hjärta hoppas ju på GAIS. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-27 12:34 | |
![]() | Jag tippar också HIF eller Elfsborg. Men hoppas såklart på DIF. | |
| 850710 | 2011-03-27 12:41 | |
![]() | www.flickr.com/photo...47 2154405/ affischen som satt uppe som mitt skrivbordsunderlägg åtskilliga månader efter Tom Prahl lämna Malmö FF | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2011-03-27 12:50 | |
![]() | Nä, nu är det dags för Elfsborg. I år får de allt börja vinna på bortaplan. Hemmaplan är ju elfsborgs fästning. Sen är den nån härlig känsla som infaller sig när Stockholmslagen åker på däng, särskilt AIK :-) | |
| sebgra | 2011-03-27 13:02 | |
![]() | Den känslan är välbekant på diverse nätforum (exempelvis Svenskafans). Brukar benämnas mindervärdeskomplex. Infinner sig oftast då inte en själ utanför kommungränsen bryr sig om laget i ens hjärta, varpå man måste kasta skadeglada blickar mot Stockholm (eller Solna) för att se om något av lagen därifrån går dåligt så man får njuta en liten stund iaf. | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2011-03-27 13:11 | |
![]() | Nope. Infinner sig bara när Elfsborg vinner. När de åker på torsk skiter jag hur det går för andra. | |
| nygiants | 2011-04-03 04:47 | |
![]() | Märkligt just hur det hela tiden skall klankas ner på mitt kära A.I.K. oavsett idrott, vinner vi har vi aldrig varit bra det är bara motståndarna som varit usla, förlorar vi ska alla häckla oss. Ryker två killar ihop på läktaren så skriver aftonpajasarna helsidor om skandaler och hur fotbollen dör, samtidigt som man glömmer bort att nämna att det varit fulla upplopp i Örebro mellan folk som påstår sig vara fans tills Ösk och Mff eller i Norrköping mellan polis och folk som påstår att dom håller på Hammarby. Det är kul att A.I.K. engagerar hela landet, men jag börjar tröttna på hur alla hela tiden ska sko sig på vår olycka, häckla oss när vi är usla och aldrig erkänna att vi faktiskt kan vara bra. Nog ned tråkigheter. Jag hoppas alla får uppleva ngra fantastiska matcher med sina respektive favoritlag och att det blir en spännande säsong att följa. Så får jag väl tippa serien då: 1. A.I.K. 2.Mff 3.Helsingborg 4. If Elfsborg 5. Ifk Göteborg 6. Mjällby 7.Örebro SK 8.Trelleborg 9. Djurgårdens If 10. Ifk Norrköping 11. Gefle 12.Halmstads Bk 13.Syrianska 14. Gais 15.BK Häcken 16. Kalmar FF (ja lite önsketänkande, men man hoppas att fantasin skapar lite skrällar...) | |
| ElsasMatte | 2011-04-13 20:40 | |
![]() | Blåvitt!! | |
| Maradona1986 | 2011-05-06 21:57 | |
![]() | Gott att se en tung bortaseger ikväll. Nu går KFF minst mot en Europaplats!!!! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-06 23:47 | |
![]() | Kul att Allsvenskan verkligen engagerar er supportrar (medgångs?) som har era lag i den högsta serien. För här haglar ju inläggen. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-06 23:57 | |
![]() | Tacka vet jag Elitserien i schack. Vad tror ni om Västerås chanser till hösten? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-07 00:05 | |
![]() | Om Västerås kan komma tillrätta med bengaler och sin "firma" ska det nog gå bra. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-07 00:07 | |
![]() | Mm, mycket kravaller på matcherna. Vi kan knappt få våra pom-pom-flickor att jobba. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-07 00:09 | |
![]() | Lund ASK har ju hittat en bra balans. | |