Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| amoma | 2011-04-30 11:05 | |
![]() | Ska äntligen bli av att bila i Skottland detta året. Aktivitet och sevärdhetstips mottages tacksamt, destillerier undantaget; de är redan inprickade. | |
| Lottan_L | 2011-04-30 11:23 | |
![]() | Ska jobba fram till mdsommar. Sen blir det hängmattan, solen (förhoppningsvis), hästarna och kortare utflykter. God mat och goda vänner givetvis. | |
| Miss_jk | 2011-04-30 11:23 | |
![]() | anoma: Jag återkommer. Har en kompis som är i Skottland flera gånger om året, så han skulle ge lite tips. Tess: Tack! | |
| nygiants | 2011-04-30 11:29 | |
![]() | Som egen företagare har jag aldrig kunnat ha ngn riktig semester sedan jag var barn, men ngn weekend resa här och där har det blivit, en sådan blir det nog till en ort som heter Roskilde och ligger i Danmark under ngra speciella dagar i sommar. | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2011-04-30 11:39 | |
![]() | Jag bokade in 4 veckors intensivt arbete =) | |
| Kalmanczhei | 2011-04-30 11:45 | |
![]() | Jag ska vara mamma ledig 3 månader :D Ska bli skönt att njuta av att leka hela dagarna me min lilla dotter <3 | |
| Plättlaggen | 2011-04-30 11:48 | |
![]() | Hem till barndomsstaden Göteborg 2 veckor ska bli mysigt | |
| peawan | 2011-04-30 11:56 | |
![]() | Jag har blivit bjuden på en tripp till Turkiet, då min svärmor just fyllt pensionär och vill fira med hela familjen. I övrigt blir det nog några veckor i Jämtland och en liten roadtrip mellan vänner i Småland och Skåne. | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2011-04-30 12:35 | |
![]() | och som grädde på moset så skall jag jobba midsommarhelgen oxå =) | |
| mijand | 2011-04-30 12:44 | |
![]() | Ledig 10 v i sommar, men längtar redan efter vintern! Galet va! | |
| pialena | 2011-04-30 13:05 | |
![]() | För min o gubbens del blir det Kreta en vecka nu i slutet av maj då jag fyller 60..huga! Sen en vecka efter midsommar en biltur uppåt landet får vi hoppas... | |
| slånbär | 2011-04-30 15:47 | |
![]() | Det enda inplanerade är Metaltown i Göteborg i juni och sedan en sväng till i Juli och kolla på The Big 4 med Metallica på Ullevi med sjuttonårige sonen + hans kompis. | |
| amoma | 2011-04-30 16:41 | |
![]() | miss jk: Ser fram emot din kompis tips, tack :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-04-30 16:49 | |
![]() | Schack-SM, 16-24 juli | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-04-30 17:13 | |
![]() | semester?? vad är det? jag lever det liv jag vill göra och vill inte ha semester från någon del av det. Res, Schack :) kul. ett bra spel på många sätt. spelade själv flera gånger i veckan med min morfar under hela min uppväxt. | |
| Bitte - Administratör | 2011-04-30 17:46 | |
![]() | Troligen hemma hela sommaren då maken jobbar under hela min semester. men sol och en bra bok på altanen , lite abborrmete på kvällarna så är jag nöjd Bitte | |
| Stubin | 2011-04-30 18:09 | |
![]() | Jag går på semester i mitten av juli och sen blir jag mammaledig i ett år då bebis kommer i början av september :-))))) Men vi ska nog försöka komma iväg till Jämtland och småland en sväng under semestern iaf, det är nog inte så tungt att sitta i en bil länge om man får sträcka på benen ibland :-) Så det blir en lugn semester som jag nog kommer att behöva. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-04-30 18:13 | |
![]() | Jobbar på semestern. Superskönt och så kan man ta några veckor på hösten istället! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-30 23:48 | |
![]() | bokat upp hela sommaren som brukligt är .och tänker att nästa år ska jag ta det lungnare,sommaren börjar med 2 scaut läger,ett i Rättvik och ett i sandviken,sen far vi till Lexand sommarland och är där i en vecka eller till regnet kommer vi bor lite primitivt när vi är i Lexand,sen hem och tvättar,sen iväg till den stora njutningen Örskär sen direkt till Stockholm därifrån tomtits och typ 19 loppisar,grönan,och några museum ,sen därifrån till Mariefred och Gripsholms slott ska försöka klämma in skokloster också för där har inte dom yngsta barnen varit,sen blir det Årskort på Furuvik vilket är fantastiskt för barn rekomenderas värkligen,men maten är inge god där så ta med er drickan är också dyr och det är långa köer till restaurangerna det fins skrindor att hyra men dom är otympliga ta med en barn vagn och lasta den full med dricka och mat,glöm inte att gå ut till havet och titta på dom insprängda bergrummen där millitären har haft sitt förr det är jätte kul att få se,ungarna kommer att vilja åka dit om och om igen.sen ska jag jobba som volontär på ett natthärberge för hemlösa i 2 nätter,det blir min egna personliga semester,sen tar vi en dagstur till Nora och den dagen ska jag bara äta glass nora glassen är ett måste godare glass finns inte,sista biten innan man kommer fram till Nora är en naturupplevelse som är fantastisk det är så vackert så man tror man är i en Astrid Lindgren saga åk sakta den biten och njut,väl framme i Nora så är strandpromenaden underbar,fina caffer finns över allt,man kan åka båt över Nora sjön och spela minigolf eller schack,det finns många loppisar i Nora och antikbodar,en anrik porslinaffär finns också som är värd ett besök,perhyttan ligger i närheten av Nora dit kan man åka tåg och titta på den nedlagda gruvan och där är det läge för en picknick.sen åker vi hem,och gör bara dags utflyckter | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-30 23:48 | |
![]() | bokat upp hela sommaren som brukligt är .och tänker att nästa år ska jag ta det lungnare,sommaren börjar med 2 scaut läger,ett i Rättvik och ett i sandviken,sen far vi till Lexand sommarland och är där i en vecka eller till regnet kommer vi bor lite primitivt när vi är i Lexand,sen hem och tvättar,sen iväg till den stora njutningen Örskär sen direkt till Stockholm därifrån tomtits och typ 19 loppisar,grönan,och några museum ,sen därifrån till Mariefred och Gripsholms slott ska försöka klämma in skokloster också för där har inte dom yngsta barnen varit,sen blir det Årskort på Furuvik vilket är fantastiskt för barn rekomenderas värkligen,men maten är inge god där så ta med er drickan är också dyr och det är långa köer till restaurangerna det fins skrindor att hyra men dom är otympliga ta med en barn vagn och lasta den full med dricka och mat,glöm inte att gå ut till havet och titta på dom insprängda bergrummen där millitären har haft sitt förr det är jätte kul att få se,ungarna kommer att vilja åka dit om och om igen.sen ska jag jobba som volontär på ett natthärberge för hemlösa i 2 nätter,det blir min egna personliga semester,sen tar vi en dagstur till Nora och den dagen ska jag bara äta glass nora glassen är ett måste godare glass finns inte,sista biten innan man kommer fram till Nora är en naturupplevelse som är fantastisk det är så vackert så man tror man är i en Astrid Lindgren saga åk sakta den biten och njut,väl framme i Nora så är strandpromenaden underbar,fina caffer finns över allt,man kan åka båt över Nora sjön och spela minigolf eller schack,det finns många loppisar i Nora och antikbodar,en anrik porslinaffär finns också som är värd ett besök,perhyttan ligger i närheten av Nora dit kan man åka tåg och titta på den nedlagda gruvan och där är det läge för en picknick.sen åker vi hem,och gör bara dags utflyckter | |