Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klasåkerblmo | 2011-05-07 08:49 | |
![]() | Hallå! Stäng av-knappen. Bra tips för dom som mår dåligt av att titta på programmen. | |
| Miss_jk | 2011-05-07 09:04 | |
![]() | le-lou: Nej, inte när du sa att killen inte var riktigt riktig. Verkade ju helt galen. | |
| Dersu | 2011-05-07 09:10 | |
![]() | "... glo i smyg bakom skämskudden." Visste inte skämmaskudden var ett allmänt begrepp. Trodde bara det existerade mellan mig och min kompis som myntade det (i alla fall i vår umgängeskrets), men jag kanske missat att det är ngt alla säger. Kul i alla fall :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-05-07 09:16 | |
![]() | Fyfan alltså,låter som ett vidrigt program. Alla sådana program är iof rätt vidriga. Jag kollade på mamma byter bo för ett tag sedan, var ett avsnitt med några pedantiska jävlar. Mannen i familjen var läkare, och helt kokobäng. Han jämförde intag av tuggummi med barnmisshandel, då han ibland fick in barn med karies. Helt störda människor det finns. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-05-07 09:17 | |
![]() | *på sin mottagning | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2011-05-07 10:32 | |
![]() | Alla sådana program går helt bort, jag orkar bara inte kolla på sånt skit | |
| vindsus86 | 2011-05-07 14:25 | |
![]() | Det verkar som att jag missat det enda avsnittet med lite action i, då. Jag tycker rent allmänt att svenska Semesterduellen är helt löjligt tam. Det uppstår lite konflikter för att familj A inte riktigt känner för att göra det som familj B vill, men i slutändan så sväljer de stoltheten och är med ändå och då visar det sig att det ju faktiskt var lite trevligt. Och i slutändan lovar de varandra evig vänskap och kram, kram, puss, puss och alla levde lyckliga i alla sina dagar. Det är likadant med Mamma byter bo. Om man ser på brittiska Holiday showdown så blir det oftast jättekonflikter och alla blir gnälliga på varandra och programmet blir roligt. I slutändan så hatar familjerna varandra och har inte lärt sig något alls av att uppleva någon annans semester. Samma sak gäller brittiska Wife swap också. För att inte tala om det amerikanska! De är ju galna, amerikaner. Då blir det roligt. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-07 14:36 | |
![]() | hur stor var den då? | |
| Gizza Vem - Ej medlem längre | 2011-05-07 15:02 | |
![]() | TV är en illusion som många tror är på riktigt | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-05-07 15:35 | |
![]() | såg också programmet med träningsfreaksen, han verkade ju inte riktig nånstans.. | |
| Emilie85 | 2011-05-15 13:29 | |
![]() | Var det någon som såg avsnittet med den minst sagt udda familjen? Som mest sjöng och såg ut som att dom rökt på en gång för mycket. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-05-15 15:42 | |
![]() | jag undrar hur jag själv skulle matchas i ett sådant program. | |
| Emilie85 | 2011-05-15 16:13 | |
![]() | Tror inte man ens får va med i det programmet om man inte är extrem... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-05-15 16:20 | |
![]() | jag tippar på att jag skulle hamna på husvagnsemester med lotta och roffe. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-05-15 16:25 | |
![]() | eller på ngt hundrelaterat. agilityläger. huuu:S | |
| birkan96 | 2011-05-15 20:22 | |
![]() | Såg också "mamma byter bo" med han läkaren som inte gillade att barnen åt florsocker med fingrarna från bordet!!!! Men bordet var väl torkat, både 5 och 6 gånger, så jävla överfint som de hade det hemma... Gillade att hon släpade in lite av skogen i vardagsrummet och han höll på att få slag.. Det är väl i så fall mera barnmisshandel att de inte fick leka som normala barn!!!! | |