Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 917 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-13 14:11 | |
![]() | "när någon skiver HH brukar jag vinka tillbaka.. \o" Haha, kung! | |
| kompiskarin | 2011-05-13 14:33 | |
![]() | Får skamset erkänna att jag skriver hh ganska ofta när jag spelar panik. Lite slött, men snabbt. gg har jag anänt som grattis grattis, men good game väl en troligare betydelse. Får väl börja att flytta på fingrarna så att jag inte blir tagen för nazist (tanken har aldrig slagit mig tidigare) | |
| slånbär | 2011-05-13 14:33 | |
![]() | Ja det här verkar ju vara ett jätteproblem. Skärpning alla betapetere!! Gör inte era medspelare fundersamma i onödan utan se till att pilla in e och j också så motspelaren slipper sitta och fundera över om det var en nazihälsning dom fick eller inte. För det är ju säkert det troligaste- att det sitter en massa smygnassar som bara hoppar in i spel för att få chansen att slänga ur sig en nazihälsning och då helst att motståndaren är av den misstänksamma typen som verkligen fattar det också. Hå hå ja ja....... | |
| wertigo | 2011-05-13 14:35 | |
![]() | Man slår på nonchen när dom hälsar hh, eller så slutar man spela o låter miffot leka själv. Visst, förlusten blir stor, men eftersom det är en lek bryr jag mig inte. Nöjet när den andre(hh-miffot) gnäller om varför man inte spelar osv är roligare. Att bara snabbt trycka 2ggr på h betyder i mina ögon att människan i fråga egentligen inte bryr sig om att hälsa, men varför då alls skriva nåt? Antagligen för att h-n anser att man ska göra det. Nä, hellre låta bli tycker jag | |
| gnill | 2011-05-13 14:37 | |
![]() | pottis och ni andra, inte lättja men ibland har man bara en hand (man spelar medan man ammar, nattar sitt barn som vill hålla en i ena handen, sitter i telefonkö etc (för att ta några exempel ur mitt eget liv). Eller när man spelar panik så sparar man ju en millisekund på att skriva hh istället för hej. | |
| gnill | 2011-05-13 14:39 | |
![]() | För övrigt är GG ju jag, det är jag van vid så jag tror att folk vill mig nått när de skriver GG. Och visst kan man skriva GG som i Good Game innan matchen är slut, ibland är det ju ett bra spel och det märker man redan en bit in i spelet. | |