Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Daggdroppe | 2011-05-14 16:24 | |
![]() | Försök vara seriös i ämnet Robbish, jag vill inte ha massa flams i min seriösa tråd. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-14 16:25 | |
![]() | Last för samhället, ha ha. Ger mig fan på att du är det också, Daggdroppe. :-) | |
| Daggdroppe | 2011-05-14 16:25 | |
![]() | Bitte: Dom säger att dom inte kan jobba pga "jag känner av elen i luften ohohoho", så får dom A-kassa eller soc-bidrag. | |
| Daggdroppe | 2011-05-14 16:26 | |
![]() | Rbbish: Gör du så:) du vet inget om mig ändå. | |
| Dr_ama | 2011-05-14 16:27 | |
![]() | Jag tycker att det är de som klagar och inte kan ha förståelse för andra som är en last för samhället. | |
| RandomChoice | 2011-05-14 16:27 | |
![]() | Dom är psykiskt störda och behöver en vård som kan hjälpa dom att komma ur deras delirium. | |
| Bitte - Administratör | 2011-05-14 16:28 | |
![]() | Läste du ens det jag skrev om att Sverige erkänt det som ett funktionshinder alltså har man rätt att vara sjukskriven eller få sitt liv anpassat uti från det, På precis samma vis en rullstolsburen får det Bitte | |
| Snoosy | 2011-05-14 16:28 | |
![]() | Daggdroppe, vilken hemsk syn du har.. En dag kanske du själv sitter i båten. Så tänk lite på det innan du dömer ut andra. | |
| Daggdroppe | 2011-05-14 16:30 | |
![]() | Bitte: Ja dom har väl inget annat val när fler och fler anser sig vara elallergiker. Om massa människor går ihop och säger att dóm är allergiska mot h2o så gör dom väl samma grej där. Snoosy, ja jag vet. | |
| Bitte - Administratör | 2011-05-14 16:31 | |
![]() | Men daggdroppe ge dig nu , sluta racka ner på människor , som snoosy säger tänk om det drabbar dig Bitte | |
| Daggdroppe | 2011-05-14 16:33 | |
![]() | Okej. | |
| koksiken | 2011-05-14 19:36 | |
![]() | -Robbish-: Stackars dig, det är ju fasansfullt att du lider av denna illness! Jobbigt med ångorna också... hoppas att du inte måste ha hörselskydd för att det låter illa eller du kanske har ställt motorn utanför, så att bara grannarna störs? Hoppas det! JAG tror på dig, i alla fall! =) | |
| Mixiplus | 2011-05-14 20:05 | |
![]() | Experimentell design: Nollhypotes: Det finns inget samband mellan exponering för elektriska/elektrostatisk a fält och biologisk effekt i termer av påvisbara fysiologiska eller perceptionella effekter. Försöksuppställning: Tag 20 personer som säger sig uppleva elöverkänslighet/elallerg i samt 20 "friska". Utför dubbelblindtest på vardera av de 40 personerna i separata försök. Notera fysiologiska effekter och intryck hos försökspersonerna under vardera av 20 tidsintervall, tio med fält på och tio med fält av, dock i slumpmässig ordning. OM någon av dessa alallergiska försökspersoner skulle känna eller uppvisa fysiologiska reaktioner som kan kopplas till elfält så ska man självklart gå vidare med fördjupade studier. Jag fattar inte att detta ska vara så jäkla svårt att fatta! Sluta flumma! | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-14 20:13 | |
![]() | Tack Koksiken! Skönt att NÅGON visar förståelse för min illness. (Jag har aggregatet på balkongen nu - gubben ovanför är skogstokig). Kramis <3 | |
| janne121212 | 2011-05-14 20:30 | |
![]() | Mixplus ditt förslag på test är utfört och det fanns ingen skillnad i hur försökspersonerna reagerade. Förmodligen yttrar sig deras allergi av vetskapen att det finns ett elektriskt fält i närheten och denna vetskap triggar deras reaktion. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-05-14 20:34 | |
![]() | Hehe, daggdroppe! Tänk om du var sjuk och folk kallade dig för lögnare och sade att du var en last för samhället? Du måste gaska upp dig och sluta klaga. Var glad över att inte du är allergisk och börja sprid lite solsken. :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-05-14 20:35 | |
![]() | Jag hade en kompis som tyckte att panikånget bara var ett påhitt och att man istället bara borde skärpa sig och skuta gnälla. Sedan visar det sig att han har värst ångest av alla... folk som gnäller mår oftast själva mycket dåligt | |
| janne121212 | 2011-05-14 20:42 | |
![]() | mollee jag tror att panikångest och elallergi är besläktade. Uppstår båda i hjärnan och yttrar sig i somatiska reaktioner. Problemet ärr bara att elallergiker hävdar att deras somatiska reaktioner kommer direkt av elexponeringen. Finns inga som helst bevis för detta. | |
| Daggdroppe | 2011-05-14 21:33 | |
![]() | Sluta driv med folk, Robbish. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-05-14 21:37 | |
![]() | janne, vad spelar det för roll om det är en fysisk eller psykisk sjukdom, den är lika verklig för personen som upplever den. | |