Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 873 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hillegnu | 2011-06-04 23:09 | |
![]() | Visby | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-06-04 23:31 | |
![]() | Tjörn, eller någon annan ö i Bohuslän. Sjukt vackert på sommaren. | |
| Sigrids mor | 2011-06-04 23:50 | |
![]() | Tackar för erbjudandet Juanco - men vi åker nog ned mot vättern. Tiittii: Låter bra - men vi åker nog mot Vättern. Hillegnu coh Torskpastej: Ligger inte så nära så det är genomförbart. Dock har mååååånga somrar spenderats i Grebbestad och Strömstad. Det är också en anledning till att vi ska testa något annat i år. | |
| Borscht - Ej medlem längre | 2011-06-04 23:58 | |
![]() | Skulle ni inte till Sthlm tyckte jag du skrev? I så fall kan ni ju ta en kryssning till Tallin. Billig och kul utlandsresa. | |
| Jobbar | 2011-06-05 00:00 | |
![]() | Nyköping: 1. Teaterföreställningen Nyköpings Gästabud på Nyköpingshus, 2. Stendörrens naturreservat, väg 219 ca 30 km österut, med vackra vyer och klippbad i skärgården. 3. Stadsvandring längs Nyköpingsån. 4. Himmelskt god glass på Surprice, Västra Trädgårdsgatan. 5. Hamnen med restauranger, caféer och myller | |
| Streetsurfin | 2011-06-05 00:03 | |
![]() | Motala har ju allt, ett riktigt bra bilmuseum ett vätternakvarium hamnen är alltid nice att sitta på någon av restaurangerna stan är dessutom full av uteserveringar, sen kan man alltid strosa längs Göta kanal o kolla på när båtarna slussar. Eller så åker man med någon båt. Varamon är väl dessutom sveriges vassaste strand om vi pratar om insjöar rent färskvatten är aldrig fel o svalka av sig i | |
| Tyllestar | 2011-06-05 00:48 | |
![]() | Gamla Linköping? | |
| Proggsune | 2011-06-05 01:04 | |
![]() | Här gäller det tydligen att marknadsföra sin egen hemort. Skit i allt som skrivs. Ta en charter till mallis. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-05 09:42 | |
![]() | vad är ni intreserade av?om ni är Loppisfantaster,så åk till vårberg i stockholm,eller åk norr ut till Gangnef (vet inte hur det stavas)där finns Sveriges största loppis men det tar en hel dag att gå där,men det är långt från eran rutt | |
| smulgubbe | 2011-06-05 10:15 | |
![]() | Hjo, Karlsborg, Forsvik, Skara och vidare till LIdköping låter väl bra sen norröver till Mariestad. Alla sevärda städer. Utom Forsvik som är ett litet samhälle som sjuder av liv på sommaren. | |
| gnill | 2011-06-05 10:44 | |
![]() | Ska ni åt skövde till så varför inte åka till Hjo`? Fin gammal kurort, trevlig restuarang bredvid vandrarhemmet (hotell finns också). Andra helgen i juli är det slöjdmässa i Hjo dessutom. Annars om ni ska längs kusten istället så tipsar jag om gästgiveriet i Påskallavik paskallavik.restaura...ui den.com/ | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-06-05 12:23 | |
![]() | jag brukar hänga i det förra sekelskiftets lilla resort och rekreationssort för sthlmare, trosa. jättefint och massor av god mat, bra restauranger etc. | |
| Lillstölla | 2011-06-05 13:26 | |
![]() | Vadstena är ju vackert också :) Omberg ( tror jag det heter:S ) och Ellen Keys Strand är vacker miljö. | |
| Sigrids mor | 2011-06-05 18:50 | |
![]() | Tackar tackar för alla fina tips! Utomlands två dygn är inte aktuellt liksom att kryssning till Åland. Annars gillar jag de allra flesta tipsen. Kanoners!!! | |
| Maja G | 2011-06-05 19:46 | |
![]() | Varberg är mitt favoritställe. Bo på Apelvikens Bed&breakfast,en liten gård ed kullerstensprydd innergård där de säljer lite hantverk. Ligger precis bakom kurorten och bredvid Apelvikens camping. Härlig strandpromenad längst havet. Varbergs fästning och nakenbad ( om man tycker om sådant alltså) Åker 1 gg/år till Varberg och är mestadels själv (mannen tävlar i boule).Njuter av varje sekund och insuper tångdoft,sol,värme och bara vara:) | |
| Sigrids mor | 2011-06-05 21:03 | |
![]() | Gräddnos: Låter härligt men väldigt långt borta. :-) | |
| Maja G | 2011-06-05 21:28 | |
![]() | Ok, då säger jag som Egenskap..skit i museér och lägg dig på Vätterstranden här i Jkpg.Känns som om man vore på playa de la Spain eller nåt! Ät kebabpizza med kebabsås ( ingen vanlig sås utan vår egen goa), köp polkagrisar i Gränna och åk över till Visingö med remmalag som dagens höjdpunkt. Rökt sik och mjukglass i hamnen... | |
| Tess 08 | 2011-06-05 21:38 | |
![]() | Maja! Jag är ledsen att skriva detta (och att paja tråden lite) men INGET ställe har godare Kebabsås är vår stad!!! Den är BÄST och det tycker faktiskt TS också!! | |
| Tess 08 | 2011-06-05 21:39 | |
![]() | (glömde :P) | |
| slånbär | 2011-06-05 21:54 | |
![]() | Vadstena är väl värt ett besök och ligger ju vid vättern om ni ska däråt. Klostret är fantastisk fint och intressant om man gillar historia. Åker ni ut mot kusten så är Söderköping värt ett besök också. | |