Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 873 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krillo18442 | 2011-06-06 00:27 | |
![]() | jmf stjärnor är inte lätt och därför bara att acceptera att varje sjärna är bra men inte nödvändigtvis kan mäta sig mot en annan. Släng upp Lebron på 3 meterssvikten och han loosar mot båda Anna och hennes mor Knape. | |
| YamahaJet | 2011-06-06 01:00 | |
![]() | Herrejisses man känner sig så dålig när man tittar på dom här USA-afrikanerna som spelar. Verkar som Gud skapade deras kroppar just för den här sporten... Så här spelar vi basket i Serbien (2:37 och framåt för godbitarna) www.youtube.com/watc...oL phpM43n4 | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-06 02:15 | |
![]() | Ni kollar väl på matchen nu? Älskar att det är så jämnt. | |
| YamahaJet | 2011-06-06 10:36 | |
![]() | Vilken av våra kanaler sänder basket egentligen? Har inte riktigt engagerat mig i det... ...skiter i, ska åka dit och titta på en match live innan jag dör. Synd bara att LeBron spelar i Miami numera, hatar det stället. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-06 13:48 | |
![]() | Ingen, haha. Man får streama. Så löjligt att TV4Sport sänder tråkig amerikansk fotboll men inte basket. Men åk till Chicago och kolla in Bulls vs Heat nästa säsong. Eller Cavs vs Heat i Cleveland om du vill ha extra drama. ELLER en all-star game. Å va fett. | |
| YamahaJet | 2011-06-06 16:44 | |
![]() | Jag begriper mig inte alls på den här amerikanska fotbollen. Lagen består av typ 80 tjockisar vardera, sen kastar någon en boll till någon annan - fast publiken ser inte riktigt vem som har den - sen hoppar alla på varandra i en stor hög och domaren blåser. Sen går alla runt och ser arga ut och därefter börjar man om. Jag måste lätt åka och se en match. Om du är snygg kan du följa med om du vill. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-06 16:50 | |
![]() | Korgboll är ännu mera tråkigt än brännboll, en annan av dom amerikanska nationalsporterna. Och din favorit skulle möjligtvis döda Federer med racketen, men han skulle inte vinna ett game efter bara en veckas träning. Sen får du tro vad du vill. Inte heller tror jag han hoppar över 2.42 i höjdhopp. Posta gärna ett videoklipp här så att alla får se detta under. | |
| YamahaJet | 2011-06-06 17:11 | |
![]() | Okej, här har du ett under. Inte LeBron förvisso men hans snäppet mindre duktiga kollega. www.youtube.com/watc...re =related | |
| Smek-Börje - Ej medlem längre | 2011-06-06 17:15 | |
![]() | Såg ut som en offensiv foul om du frågar mig. | |
| YamahaJet | 2011-06-06 17:21 | |
![]() | Allt man gör i NBA är stegfel och offensiva fouler, bara det är snyggt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-06 17:33 | |
![]() | Kommer inte på någon sport som är såpass intensiv, vacker (vissa dunks är så otroliga att man nästan börjar tro på gud) och fysiskt krävande samtidigt som den har en sådan stark kulturell förankring som basket. Det skulle vara fotboll isf, men fotboll är ju bara intensivt 15% av speltiden. Dessutom är basketspelare snyggast... Hade lätt följt med dig YJ, men jag är tyvärr ful som stryk så du får fly solo. | |
| Smek-Börje - Ej medlem längre | 2011-06-06 17:42 | |
![]() | Nej nej, du skulle ha sagt: "om du hade varit snygg hade jag lätt följt med". | |
| YamahaJet | 2011-06-06 21:22 | |
![]() | Spelar du själv, regnet? | |
| mrperfect | 2011-06-06 22:10 | |
![]() | är det från Serbisk Basket du har lärt dig dina gentlemannamaner Yamaha? | |
| ANDERStG | 2011-06-07 07:08 | |
![]() | Att universitetsspelarna inte får annat än förmåner har varit på tapeten nu. Publiken verkar t o m lite mer engagerad på de matcherna. | |
| dinodog | 2011-06-07 08:07 | |
![]() | Spelade mycket basket när jag gick i skolan, vilket jag tyckte var jättekul. Men jag tittar inte särskilt mycket på det, men det finns ett undantag. Och det är rullstolsbasket, jag säger bara djävlar vad det går undan. Är djupt imponerad, av dom som spelar. Dom ger verkligen 100% precis hela matchen igenom. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-06-07 13:35 | |
![]() | basketspelare är underskattade som atleter, men en annan snabb och krävande sport med många olika krav på utövaren är ju ishockey. en atletisk idol, en oförglömlig snubbe... KARELIN | |
| mrperfect | 2011-06-07 22:24 | |
![]() | Beträffande fysisk ansträngning så rekommenderar jag at köra ett 800 m lopp, en tillräckling otränad person är inte människa på flera timmar efteråt.... Bollspel är kul, men för att man skall kunna vara på topp så måste man se till att man är hyfsat tränad och att man inte anstränger sig mer än att man fortfarande har kontrollen. Basket är ju inget jobbigt tycker jag, då jag höll på med friidrott brukade vi avsluta träningen med 1,5 timmes basket som "nerjoggning". | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-07 22:26 | |
![]() | Haha. Det är nog ingen skillnad alls på NBA och din nerjoggningsbasket nä. | |
| Motherlode | 2011-06-07 22:34 | |
![]() | LA Lakers in my <3..... | |