Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade15
Mobilspel
Pågående18 873

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ttiittii - Ej medlem längre2011-06-08 00:22
Antal inlägg: 37631

Matts ,jag för står på ditt sätt att du ofta inte är i kyrkan,det är mycket musik i kyrkorna,sådana clubbar är nog någon tiing för dig att sattsa på,det är inget problem med rekryteringen det kommer nya medlemmar hela tiden och den kristna kyrkan växer mest i hela värden lite sämre är det i norden,jag har varit på flera vuxendop i år,och barndop är det varje månad,på det kristna mötet jag var på i kväll var det inte så jätte bra musik,men på söndagarna är det oftast bra musik.jag tycker Mimeba kyrkan är ett bra namn på nya kyrkan, det låter internationellt,jag har lämnat det som förslag,på fredag är det sinnesro Gudstjänst i Svenska kyrkan broder Clifford Edwards kommer hit från England,gå gärna in på hanns hemsida och läs hans historia,det kommer att bli precis hur bra som helst,jag tycker att det är bra att det finns flera kyrkor att välja på,att vara modern är inget att stå efter modet svänger så fort,nästa vecka är kyrka modernt igen, och då är vi först att vara moderna

nygiants2011-06-08 09:29
Antal inlägg: 762

@locomondo i England bla har man slutat spara på varenda eländiga kyrka och bla sålt dom till houseklubbar, de kändaste är väl i Brixton och Brum... Kanske ngt för svenska församlingar med dålig ekonomi att satsa på sälj kyrkan och skaffa billigare lokaler.

Peddape2011-06-08 10:28
Antal inlägg: 647

@locomondo
Så där ser det ut i en typisk svensk baptistkyrka :). Grymt skön video.

Locomondo - Ej medlem längre2011-06-08 11:06
Antal inlägg: 3768

Det är nästan så att man kryper till korset och ber om frälsning.... =)

anden6662011-06-08 11:20
Antal inlägg: 143

Så här ser det ut lite senare på kvällen i kyrkan när diverse substanser(olagliga) har brukats.....
www.youtube.com/watc...re =related

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?