Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 18 895 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Megaherz | 2011-06-08 17:13 | |
![]() | Min syster gick i samma skola som Agnes (Jag med, såg henne i matsalen hela tiden) | |
| Mindymoo | 2011-06-08 17:16 | |
![]() | Min väninnas kompis bror vinglade ut i gatan och höll på att bli överkörd av Joe Labero. | |
| Tjattefackap | 2011-06-08 17:18 | |
![]() | Min polares farsa har blivit dömd av loket i en handbollsmatch för 400 år sen. | |
| Aurora Aurum | 2011-06-08 18:53 | |
![]() | min bästa är fortfarande att min mamma har kört Jimi Hendrix i sin taxi på 70-talet mitt ex har kört flera kändisar i sin taxi, bl a Carl Bildt, Ankan Parmström min dotter har hälsat på Börje Salming på McDonalds men hon visste inte vem han var båda mina barn har fått autografer av Dolph Lundgren själv har jag varit statist i en Jaques Tati film | |
| mrmister83 | 2011-06-08 18:57 | |
![]() | Min gamla engelskalärare delade tågkupé med Marco Van Basten på 80-talet. Hon visste inte vem han var men en annan kille bad henne ta hans autograf för att ge till sin fotbollstokige son, han blev rätt nöjd när morsan kom hem med den. | |
| Triss - Ej medlem längre | 2011-06-08 19:03 | |
![]() | Min kompis blev åksjuk på flyget. Det fanns ingen spypåse så när jag frågade efter påse langade Richard Herrey fram en. Han var sk-tsnabb! | |
| Triss - Ej medlem längre | 2011-06-08 19:17 | |
![]() | Min granne har haft Peter Settman och Lotta Engberg som elever | |
| Jobbar | 2011-06-08 19:23 | |
![]() | Jag har en arbetskamrat som har en kusin som är kusin till systrarna Asplund i Sahara Hotnights | |
| Björn K-hamn | 2011-06-08 19:37 | |
![]() | Sist jag var uppe i Stockholm åt jag lunch på samma ställe som Bert Karlsson (eller åt och åt han satt mest och snackade i telefon, faktiskt, på riktigt), på kvällen mötte jag dessutom Svante Turesson på trottoaren, vilken resa det var. | |
| Megaherz | 2011-06-08 19:45 | |
![]() | Carl Bildt gick förbi mig på landvetter | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-08 19:51 | |
![]() | Det finns en massa människor som haft äran att träffa mig. Just nu mina föräldrar. Tänk, de har träffat mig sedan jag föddes. | |
| le-lou | 2011-06-08 19:52 | |
![]() | min kompis har dissat per moberg när han full och otrevlig tafsade henne på brösten. Händelsen skedde på det lokala lilla tillhållet i vår stad. herr moberg blev ännu otrevligare och skrek nåt i stil med "din xxxx, vet du inte vem jag är???". .Detta var under slutet på Rederiet-eran. En mycket obehaglig upplevelse enligt henne haha. | |
| le-lou | 2011-06-08 19:55 | |
![]() | för övrigt har jag suttit på jerry williams axlar när jag liten, på en flygplats på kanarieöarna. han var mycket stilig då tyckte min mor som blev helt betuttad i karln. å just det, min moster dejtade björn skifs i sina yngre år. Pernilla wahlgren har snäst av mig backstage på Diggiloo, otrevlig liten typ det där. | |
| skalmac | 2011-06-08 20:08 | |
![]() | Jag bakade stora delar av Jerry Williams 50-årstårta när jag gick i gymnasiet i Västerås tidigt nittital. Den var formad som en stor röd kommuniststjärna. Så en och annan kändis har väl ätit av den antar jag :) | |
| skalmac | 2011-06-08 20:10 | |
![]() | Förra veckan sprang jag in i Plura och Carla från Eldkvarn på stan Norrköping, givetvis pratade jag lite med mina idoler, supertrevliga! | |
| Kh-collies | 2011-06-08 20:12 | |
![]() | Min mamma var klasskamrat med Bo Setterlind. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-06-08 20:20 | |
![]() | Min mamma har blivit bestulen på en penna av Carola! | |
| Yamma | 2011-06-08 20:20 | |
![]() | Min mamma var klasskamrat med Gösta Ekman. Hon tyckte att han var dryg och uppblåst. | |
| Triss - Ej medlem längre | 2011-06-08 20:25 | |
![]() | En jobbarkompis bjöd upp en vaktmästare (trodde hon). Men det var en Wachtmeister... | |
| bitteb | 2011-06-08 20:30 | |
![]() | Min kompis, drog hem Krister Björkman till mitt lilla hus på landet mitt i natten för många år sedan. Jag öppnade endast i trosor, trodde min vän kom själv!! Kommer bla ihåg att han berättade om sina linser. När han bodde i frankrike hade han tydligen haft dom inne så länge att optikern hade utbrustit,, Champinjons!! , Chaminjons!! ..när han undersökte hans ögon. Han hade tydligen fått svamp i ögonen av linserna...isch! Och det låg kvar ett paket Marlbolo, när han gått. Och det var bra för jag va utan :)) | |