Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 895 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2011-06-16 22:28 | |
![]() | Det bästa för batteriet brukar vara att man använder det. Dvs att man alltid tar ur sladden då batteriet är fulladdat och använder datorn till batteriet skriker efter mer kräm :) Jag hoppas att tillverkarna nuförtiden har lärt sig att inte överladda batterierna för jag tror att det kan ha varit problemet förr- dvs att man fortfarande har laddaren ansluten då batteriet är fulladdat och at man värmer upp batteriet för mycket då man fortsättter ladda. En batteriexpert jag talade med sade att det är värmen som sabbar batteriet. Detta är något som inga försäljare vet något om i afärer , knappast någon vet något. Man måste tala med konstruktörerna för at få veta hur de ha tänkt- och om det har tänkt. kanske vill de att man skall: 1) tröttna på batteriet och köpa ett nytt eller 2) tröttna på datorn och köpa en ny. Eftersom tråden från början handlade om en ny dator så gäller mina tidigare självsäkra uttalanden från häromdagen :) | |
| slånbär | 2011-06-16 22:41 | |
![]() | Mr perfect-du är min hjälte-så bra råd du ger en okunnig datoranvändare-ovärderlig t!! Tack.Sladden åkte ur direkt. Jag tänkte vårda min nya dator så den håller länge. | |
| mrperfect | 2011-06-16 22:56 | |
![]() | försiktighet är en dygd :) | |
| Minta | 2011-06-16 23:15 | |
![]() | Jag förstår inte ens hur man laddar batteriet. Det var bara en sladd med en klump på mitten med datorn, ingen laddare. | |
| slånbär | 2011-06-17 00:11 | |
![]() | Det är det som är laddaren Minta. | |
| Minta | 2011-06-17 01:18 | |
![]() | Ok, tack. Så då har jag alltid haft laddaren på då när jag använt datorn. | |