Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade66
Mobilspel
Pågående18 941

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sommarhatt - Ej medlem längre2011-06-18 22:47
Antal inlägg: 140

har jag också tyckt förut, men just nu är de B

le-lou2011-06-18 22:50
Antal inlägg: 17500

inte speciellt viktiga faktiskt. Man behöver ju inte vara kompisar eller tycka om varandra döömycket, huvudsaken är att man kan samarbeta och få jobbet gjort och det går med de allra flesta.

Måns_E2011-06-18 22:50
Antal inlägg: 12028

Jag har alltid haft bra arbetskamrater, och på alla arbetsplatser verkar de tro att det är en unik stämning (oftast har jag tänkt att nä, det är bra folk men så jäkla unikt är det inte).

Där jag är just nu så måste jag dock säga att jag har ovanligt sympatiska kollegor, och som sagt det trots att alla arbetsplatser som jag har varit på hittills har försökt bygga upp den känslan så är det bättre här än vad det brukar vara.

Dock så är väl kanske inte cheferna alla gångerna de bästa.

le-lou2011-06-18 22:54
Antal inlägg: 17500

rätt chefer är viktigare enligt mig, det är de som sätter stämningen... så att säga. En dålig chef ger en dålig arbetsmiljö, det slår aldrig fel. Men en dålig arbetskamrat ger inget speciellt, mer än irritation på sin höjd.
(nu pratar jag inte om regelrätta mobbare, för de kan ju förvisas nån annanstans).

Måns_E2011-06-18 23:01
Antal inlägg: 12028

Nja jag vet inte. Jag tror att dåliga chefer kan skapa en "vi och dom"-stämning mellan arbetstagare och chefer, som förvisso inte är bra, men som säkert kan svetsa ihop ett gäng.

Men jo, jag håller med om att bra chefer är viktigt. Själv så är det snarare sådant som får mig att fundera på att byta jobb än att någon kollega är lite störig.

Tanten M - Ej medlem längre2011-06-18 23:10
Antal inlägg: 5126

Jag tycker att kollegorna är viktiga så att stämningen blir bra.
Men det är ytterst sällan jag vill ha dom som privata polare.

Där jag e nu så är det bara chefen som e något att hänga i julgran,
resterande e mest puckobananer o jag retar mig dagligen.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?