Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 945 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2011-07-01 11:03 | |
![]() | Fusk? -det är ju inte svårt att hitta rullarna alls. I ett spel där jag får ut kanske tre fyra stycken har jag åtminstone ett par stycken som inte går att lägga ut. Dom som tror att det är fusk har nog bara inte förmågan att se orden eller så behöver dom träna mer. Det svåra är som sagt att få ut rullarna och där går det ju i allafall inte att fuska. | |
| nissen1 | 2011-07-01 11:32 | |
![]() | Nej det är inte svårt alls att få ihop en rull, det svåra är ju att få plats med den. En del är fenomenala på att stänga till spelet. Jag spelar i böjlistan, och där kan man ju sätta s bakom många alla ord. Men vi har nog lite olika förmåga som slånbär skriver att se bokstäverna som kommer upp som ett ord.Men svårt är det inte om man bara går in för det. | |
| Aquila1 | 2011-07-01 12:01 | |
![]() | Mmm, hoppas TS fått något vettigt av alla inlägg nu då. | |
| guggee | 2011-07-01 12:13 | |
![]() | Jag tror att en del har lättare än andra att se en rullning i blandade bokstäver. Tyvärr är jag ingen sådan, utan får jobba med mina rullningar genom grovarbete. Kommer ni ihåg att för några år sedan vandrade en text runt, där bokstävarna i orden var huller om buller. De flesta som jag pratade met såg ändå direkt vilket ord som avsågs och kunde läsa texten flytande helt utan problem. En del såg inte ens att bokstäverna var omkastade. Jag däremot kunde inte alls läsa texten lätt, utan fick med möda klura ut ett ord i taget. Några ord fick jag fundera riktigt länge på... Å andra sidan är jag en hejare på att korrekturläsa - jag ser felskrivningar och felstavningar direkt. Så det är nog beroende på hur ens hjärna funkar, om man lätt hittar rullningar eller ej, skulle jag tro. | |
| Liltif_Nomad | 2011-07-02 02:08 | |
![]() | Handlar ju lite om hur mycket man vågar också. Man kan ju spara bokstäver för ev eventuell rullning för att man hoppas att få in en speciell bokstav och man kanske gör sig av men någon annan bokstav som skulle gett ett ord med bra poäng men att man med lite tur kan få en rullning istället. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-02 02:16 | |
![]() | Häller med Guuggee. Svårt att rulla, men man måste försöka ju. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-02 02:21 | |
![]() | Men gugge. Du e ju grym på att rullaju. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-02 02:25 | |
![]() | Vad menar du Lilfit Nomad? | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-02 02:30 | |
![]() | Jag anser att det ät jättesvårt att rulla. Ibland gör jag det ändå, vilket enbart är förenat med en viss tur. För övrigt tycker jag att Gugge verkar vara en skön tjej. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-02 02:42 | |
![]() | tjovadevalivatitrådenifre das. | |
| SämstpåBeta | 2011-07-02 03:25 | |
![]() | på ett väldigt enkelt system har jag fått ihop över 9000 rullningar. Men så har jag också förlorat många matcher pga att jag nästan till varje pris vill rulla. Hur man fuskar i panik, gällande rullningar är ju iofs imponerande i sig. Hur skall man hinna med det. Skall väl tilläggas att jag föredrar uteslutande att spela panik för att minimera att möta en spelare som fuskar. Det går nog säkert men då måste man fanimej vara snabb. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-07-02 08:26 | |
![]() | Fattar inte hur det skulle gå till att fuska i detta???? | |
| kaffejens | 2011-07-02 08:55 | |
![]() | har inte läst alla inlägg i denna tråd, men min lekmannamässiga förklaring är dels fallenhet, dels en jävla massa spelande(träning) och tur såklart... jag har spelat i flera år och blir alltid lika impad över de som har "rull-förmåga" | |
| Spira - Ej medlem längre | 2011-07-02 09:08 | |
![]() | Fattar inte heller hur man skulle kunna fuska???? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-02 09:13 | |
![]() | problemet är inte att ha en rullning,problemet är att kunna lägga ut den | |
| Jorick | 2011-07-02 20:02 | |
![]() | Själv så är jag väldigt sparsam med mina bokstäver så jag tycker inte om att lägga ut alla på en gång även om jag kan det mytomspunna fusket. | |
| slånbär | 2011-07-02 22:58 | |
![]() | det mytomspunna fusket? | |
| michela | 2011-07-02 23:50 | |
![]() | Oj är så imponerad av eran svar...har nog så mycket att lära mig innan jag kan få rullningar. Ibland så tröstar jag mig att svenska är inte min modersmål och därför kan jag inte behärska mig så bra! | |
| Aquila1 | 2011-07-02 23:52 | |
![]() | Fram med det mytomspunna fusket, Jorick! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:54 | |
![]() | du lär dig hela tiden om ett halvår är du jätte duktig,och rullar på som aldrig förr,det är svårt i början och man tycker att alla är bättre än sig själv men det går sakta framåt hela tiden och vipps så börjar rullningarna | |