Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 945 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kemistens | 2011-07-02 23:16 | |
![]() | Vad jag vet är en kvinna i bikini inte näck, Hoodman, och om mitt förslag är så absurt, vad har du för ett som är bättre då? Och att fotbollsförbundet prioriterar om lär ju inte ske för då hade det väl redan skett, eller hur...... Så Hoodman, vad är ditt förslag? | |
| kemistens | 2011-07-02 23:17 | |
![]() | Bitte: Tror nog elitdamklubbarna har rätt bra tränignsförutsättningar mm idag, ändå finns inte publiken där i tillräcklig utsträckning..... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:23 | |
![]() | Haha. Du är rolig. Om det skulle bli bikiniboll hade det väl redan blivit det? Som jag nämnde innan så måste förbundet och klubbarna ändra resursfördelningen och attityden mot kvinnor. | |
| kemistens | 2011-07-02 23:28 | |
![]() | O som jag antytt förut så gör ju inte klubbarna och förbundet det så..... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:30 | |
![]() | Då är det ju förbundet och klubbarna som är efterblivna och inte damerna. Ha lite stil för fan. | |
| Flygödla - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:33 | |
![]() | Ikväll är du skön Hoodman! | |
| kemistens | 2011-07-02 23:34 | |
![]() | Har jag nånsin sagt att de är efterblivna? Var lite nyanserad Hoodman... Och vad är det som inte har stil.... Varför ska inte kvinnorna utnyttja de möjligheter som finns? För att du har nån fascistkristen grundmoral eller? Försök höja dej över dina fördomar o se lite objektivt på saken, Hoodman, för är du ärlig skulle nog även du gå på fler fotbollsmatcher om de spelade i bikini..... eller? | |
| Flygödla - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:37 | |
![]() | Förklara exakt vad som skulle förbättras genom bikinianvändande kemistens. Du menar att karlar är så efterblivna att de går på matcherna om tjejerna har bikini? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:38 | |
![]() | Jag skulle gå på fler fotbollsmatcher om spelarna hade på sig zoot suits, det betyder inte att det är en bra idé. Go hoodie förresten. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:39 | |
![]() | Det enda som skulle hända är att publiken skulle bytas ut från fotbollsdiggande till dreglande karlar. | |
| kemistens | 2011-07-02 23:42 | |
![]() | Karlarna går på matcherna för att de gillar kvinnliga former, vilka framhävs i bikini, och deras kvinnor följer med för att se vad deras karlar har för sej. Detta kan ju leda till att en o annan av dessa faktiskt blir intresserade av fotbollen. Detta leder oxå till ökad publik = mer stålar = bättre förutsättningar för damerna på alla sätt = bättre fotboll = bättre placeringar i mästerskap. Dvs damfotbollen vinner!! Klart bättre än att invänta ett rigitt förbund som ju inte verkar göra ett förbannade dugg inom överskådlig framtid.... | |
| vinter | 2011-07-02 23:42 | |
![]() | ...och att kvinnor som vill spela seriöst antagligen lägger av pga bikinitvång och därmed skulle nog kvaliteten på spelet sjunka istället för förbättras, trots eventuella ökade intäkter. | |
| vinter | 2011-07-02 23:43 | |
![]() | Mitt inlägg var som fortsättning på hoodmans. | |
| vinter | 2011-07-02 23:44 | |
![]() | Vet du förresten, TS, hur oskönt det är att springa i bikini? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-02 23:45 | |
![]() | Haha, damerna är ju bland de bästa i världen. Herrarna är väl inte ens topp 20. | |
| gummirumpa | 2011-07-02 23:46 | |
![]() | Kemisten... Du menar väl ändå inte allvar? jag satt och log åt vad jag trodde var ironi och kanske en känga till de löjliga mansgrisar som bestämt att kvinnliga badmintonspelare måste spela i kjol, för att få mera manliga åskådare. Vad är det för äckligt föråldrad kvinnosyn som håller på att få fotfäste i idrotten ? | |
| kemistens | 2011-07-02 23:55 | |
![]() | Ok, gummirumpa, ger mej, ironiserar bara lite. Men det är inte alltför ovanligt idag att folk och organisationer kommer med en tokiga påståenden med påföljande argumentation som denna, im absurdum. Naturligtvis ska kvinnor spela i vanliga dräkter och damfotboll ÄR intressant att titta på precis som den är. Och jag hoppas Hoodman, att förbundet börjar se jämlikt på resursfördelningen och till sist, no hard feelings, I hope..... | |
| gummirumpa | 2011-07-03 00:05 | |
![]() | TACK! Blev lite förbannad där! | |
| kemistens | 2011-07-03 00:07 | |
![]() | Med all rätt :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:10 | |
![]() | Det är inte konstigt att damfotboll inte har lika mycket åskådare och "fans" som herrfotboll när människor resonerar på detta sätt O_O | |