Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| reallynx | 2011-07-03 12:03 | |
![]() | Jag har spelat mot en,kommer dock inte ihåg vem det var, som utan omsvep erkände att han/hon använde sig av ett fuskprogram men bara när han/hon låg riktigt risigt till i matchen. Detta var några år sedan och vederbörande bytte troligen nick för jag tror inte jag såg det mer. Så fuskare finns och kommer alltid att finnas men jag kommer aldrig att anklaga någon för fusk för här finns ju faktiskt många jäkligt duktiga spelare några så seriösa att de pluggar ordlistan. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-07-03 12:10 | |
![]() | En gång mötte jag en som sprang 8:or runt mig. När det var några brickor kvar skrattade han och tackade för sig. Gissar att han helt enkelt testade ett program men ville inte vinna på det sättet. | |
| milly25 | 2011-07-03 12:21 | |
![]() | vet att det var nån som hade lagt in en länk till en bild i något av betapets forum där bilden visade när han rullande eller något liknande, men längst ner i det fönstret hade han nån sorts program där olika ord visades av de bokstäver han hade, det e väl fusk? Kommer tyvärr inte ihåg vart jag såg det det är ett bra tag sen iaf! | |
| treapplen - Ej medlem längre | 2011-07-03 12:22 | |
![]() | Jag känner många live-spelare och vi fuskar inte, även om enstaka anklagelser dyker upp i betas chatt. Några har SAOL som godnattlektyr och övar anagram för vi vill ständigt utvecklas och göra bra ifrån oss på tävlingar där det är omöjligt att ha hjälp av ordlistor mm. Under betapetspel känns det bara taffligt och meningslöst att försöka fuska till sig bättre rank. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 13:02 | |
![]() | varför spela om man fuskar,vad är då meningen,i bland får jag jätte bra bokstäver så det nästan går för bra,då brukar jag tänka,oj hoppas motspelaren inte tror att jag fuskar,det är likadant omvänt | |
| TopBanana | 2011-07-03 14:00 | |
![]() | Jag har blivit anklagad för fusk även under hets-matcher, vilket jag tar mer som en komplimang - hur skulle man hinna fuska också, när man spelar hets? :) | |
| fleppenskau | 2011-07-03 14:17 | |
![]() | Ett bra sätt att ta udden från ev. fuskprogram är att köra på slumpat spelbord eftersom det bara föreslår ord som är mest optimala utifrån det klassiska. | |
| 1get - Ej medlem längre | 2011-07-03 14:30 | |
![]() | Själv provade jag på ett sådant program när jag precis börjat spela, som letar upp ord av bokstäver. Kan säga att alla dom matcherna förlorade jag. Satans så förvirrande och stressigt. | |
| The only one | 2011-07-03 14:32 | |
![]() | Fuska gör dom som inte är bra helt enkelt. Tycker det är så lågt, och som någon skrev tidigare - vad har man för känsla efter att ha vunnit en match genom att fuska, nej, det är bara sk*t imp, spela på och må bäste man vinna, så ska det vara i Allt! | |
| hotshotphoto | 2011-07-03 15:42 | |
![]() | Milly25,,,det var det jag kom ihåg..Bilden från en skärmdump och då råkade han visa att på skrivbordet så hade han ett program som slumpade ord åt honom. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-03 15:52 | |
![]() | Hoppas och tror att många spelar med bara hjärnan som verktyg. Men när man ser personer med väldigt hög ranking lägga ut flera ord som dom själva inte vet vad det betyder??? Själv slår jag alltid upp ord efter matchen, för man vill ju lära sig vad orden betyder. Det vore väl ok om man lägger ut ett ord som man bara sett andra lägga ut . Men när det händer många gånger och dom inte kan förklara ordet börjar man ju undra... Med det sagt tror jag dock att väääääldigt många spelar ärligt :) | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-03 16:01 | |
![]() | Men måste väl INTE kunna alla ords betydelse Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 16:04 | |
![]() | varför ska man kunna förklara ordet?varför ska man förklara ord ? | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-03 16:04 | |
![]() | Nä det förstås men jag tror det är bra mycket lättare att komma ihåg krångliga och "knäppa" ord om man faktisk vet vad det betyder :) Iallafall fungerar jag så. Men som jag sa så tror jag alltid det bästa om folk..oftast, hehe | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 16:07 | |
![]() | brukar du fråga om vad orden betyder då? | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-03 16:08 | |
![]() | Javisst! jag vill ju lära mig nya ord. Jag förklarar också gärna själv om någon frågar. | |
| BenDavis | 2011-07-03 17:49 | |
![]() | Jag har blivit anklagad för att fuska ett par gånger för att jag ibland lägger helt galna ord. Och nej, jag känner inte ens till vad 50% av orden jag lägger ut betyder. Det finns många två- och trebokstavsord som jag aldrig sett på andra ställen än här, och jag har aldrig orkat slå upp innebörden i nån ordbok. Äger inte ens en ordbok. Men likförbannat vet jag att det är ord som finns. I många fall får jag även ut ord som låter som att det borde vara ett ord som finns. Har rullat ett par gånger på det sättet, alltså chansat på att det jag lägger ut är ett ord...och så är det det. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-03 18:02 | |
![]() | Trodde man inte fick anklaga varann på det här stället???? | |
| BenDavis | 2011-07-03 18:39 | |
![]() | Jag har naturligtvis inte golat ner de som anklagade mig så de klarade sig undan moderatorerna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-03 18:51 | |
![]() | jag har haft en misstanke en gång på typ 2000 spel om att någon fuskat,men jag kan inte veta,det var bara en känsla som kom att det här stämmer inte,men hur kul kan det vara att fuska?det är helt sjukt | |