Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dumle86 | 2011-07-05 10:17 | |
![]() | Gömde min storasysters saker. Efter en 10 st glömde jag var jag gömt den första. Hennes plånbok var borta i 5 månader... | |
| Lissa00 | 2011-07-05 10:23 | |
![]() | Mitt bus var när jag var på läger förra året så hade vi såpa bandy mitt lag hade inte fått komma in än så jag tog en plast påse och fyllde den nästan helt full med iskallt vatten, jag smög och hällde över en ledare som gillade bus han sprang med vattenslangen så jag blev helt blöt! Alla gapskrattade åt mig då. Men ledaren sa: Hämd juva hämnd xD!! | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-07-05 11:00 | |
![]() | Vi "lade väska eller ibland plånbok". Dvs man har väskan i ett långt snöre och lägger den vid vägkanten, synlig. Själv är man gömd i buskarna och när bilarna tvärnitar och backar då de sett väskan drar man snabbt in snöret. Gissa om det är kul när de letar och letar för visst såg de en väska??!! | |
| Axmed | 2011-07-05 11:58 | |
![]() | På temat Bus/Vandalism...Vi trodde vi gjorde grannarna en tjänst när vi blandade diverse hygien- och rengöringsprodukter i en plastpåse och lade i deras brevlådor. Trodde på allvar de skulle använda dem till något. Sen blev de arga för deras brevlådor blev förstörda. | |
| tipitina | 2011-07-05 12:15 | |
![]() | Mest busringde vi till folk och sa oerhört roliga saker som : "Är det Storm?" "Ja?" "Håll i hatten då!" Det var skitkul ända till vi en dag blev uppringda utav en herre som tillhörde de första med att skaffa nummerpresentatör. En av de mindre intelligenta sakerna vi gjorde var ute på Bassholmens hingstbete då vi korkade ungdomar var på lägerskola och fick för oss att vi skulle rida. Problemet är bara att det är ett unghästbete och hingstarna är alltså inte inridna. Detta resulterade i en rodeo utan dess like. | |
| Tjattefackap | 2011-07-05 12:30 | |
![]() | En walkie-talkie i buskarna höll mig och mina kamrater sysselsatta i några dar. | |
| Fru_J | 2011-07-05 12:40 | |
![]() | Snodde två paket cigg ur kylen på den lokala campingen medans min bästis uppehöll kioskbidrädet. Sedan cyklade vi ner till älven och rökte så att vi bildligt blev gröna i ansiktet. Gick hem och kräktes i soffan. Runt tio år. Sjuka jävel. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-05 17:51 | |
![]() | vi gick fram till taxibilar och frågade om dom var lediga,han svarade ja och vi sa varför jobbar du för om du är ledig,och sen sprang vi i bland fick vi jagning | |
| eeistan | 2011-07-05 17:56 | |
![]() | ringde på dörrar i trappuppgångar och sprang sedan, hehe. | |