Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 401 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-08-01 18:33 | |
![]() | nina73 du har säkert betapet.se istället | |
| Redatoon - Ej medlem längre | 2006-08-01 19:42 | |
![]() | När man som max säger pluggar ord på toan (dock va det månaden innan SM var) När man tänker på rull man gjort när man inte kan sova. När man har betapet som startsida ( kombinerar med google också) När man kan lira 20 matcher på rad utan att tänka på det När man besöker betapet varje dag ( Nästan iaf) Får väll lägga in mig på nått hem.... För övrigt fick jag jssfrk's nämda FRÖTALL emot mig i ABC cup, haha. | |
| cavik - Ej medlem längre | 2006-08-01 23:09 | |
![]() | när man spelar match efter match i den desperata förvissningen om att det nog vänder fast man tar stryk varje gång (men det kanske är nån annan skada än betapetskada??!) | |
| YamahaJet | 2006-08-02 01:56 | |
![]() | En gång på fyllan låg jag ner och babblade oavbrutet om vilka ord som fungerar och inte fungerar utan att någon lyssnade... Berättar dessutom glatt för vänner hur jag la "RYTTARE", som gav 120p, varpå min moståndare rullade "BORTSTARE" över ett T och fick 190p. Då la jag "SLUMRA" och fick 270p, vilket är det mest intressanta och spännade som hänt i mitt liv senaste månaden. Folk tycks däremot inte finna det lika häpnadsväckande som jag... | |
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-08-02 02:48 | |
![]() | haha... tsarraz...kanske de ;-) | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-08-03 12:32 | |
![]() | när man tycker att ett scrabblespel är den ultimata julklappen för alla i familjen. (gav tre av fem medlemmar detta förra året :/, min mor påpekade att ett hade räckt eftersom man trots allt spelar IHOP). Im a dönick. | |
| godisgrisen | 2006-08-03 17:25 | |
![]() | När man ständigt tänker på "det ordet går nog att lägga", undrar om man kan lägga xxx när man e ute på stan o spatserar o ser nåt trevligt ord nånstans | |
| Eintoon - Ej medlem längre | 2006-08-03 18:18 | |
![]() | Då plockar fram ditt Scrabblebräde och lägger dina vänners namn, fotar namnet, lägger in bilderna på datorn, skriver ut, och nästa dag delar ut dom till respektive människor samtidigt som du säger "Tejpa upp dessa på er ytterdörr" | |
| Berask | 2006-08-04 22:59 | |
![]() | Jag är skadad. Jag har aldrig kommit ut med det innan men dels har jag betapet som startsida på jobbet. Jag vet, det är sjukt, får nog byta. Det värsta är nog spelberoendet. Man torskar ett par matcher och förlorar i rank och bara måste spela ikapp det man förlorat. Tur att man började med betapet och inte nätpoker för då skulle jag nog bo på gatan idag. | |
| DanneMann | 2006-08-05 16:38 | |
![]() | ...när du skriver en rapport och kommer på dig själv med att tänka: det här ordet är inte godkänt. Tur att (ord)livet är mer nyanserat än SAOL :) | |
| OneW | 2006-08-06 15:05 | |
![]() | ...när du tar med dig datorn till stugan, kopplar upp via mobilen och spelar trots att det är kanonfint ute och minst 24 grader i vattnet! | |
| Spirou2 | 2006-08-06 15:19 | |
![]() | När du dagdrömmer om att få rada upp ett c, x, z eller j i ett ord som täcker några rödingar på slumpad och få löjligt mycket poäng och vinna överlägset över någon som kanske är bättre på spelet än dig egentligen. | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2006-08-06 15:21 | |
![]() | när du hittar på dåliga ramsor för att minnas de där braiga rullorden u tan are typ gunga din gunghäst sätt på dig din flytväst vakta din smörgås med stora hänglås... osv... | |
| Ajdan | 2006-08-07 21:54 | |
![]() | när du längtar efter att få lägga czardas, vilket jag ännu inte fått... | |
| inlil - Ej medlem längre | 2006-08-27 18:53 | |
![]() | När din man hotar att lämna dig om du inte slutar att spela flera timmar om dagen och du tänker "lämna, hur många poäng..." | |
| Nemi | 2006-08-27 19:03 | |
![]() | *FniZz* Nä, uscha, hemskt. | |
| Hedenstierna | 2006-08-27 20:17 | |
![]() | När man skiter i att svara i telefon för att man spelar hetsmatch... | |
| Berask | 2006-08-27 23:26 | |
![]() | När man blir stressad av att titta på tv om man inte samtidigt har en match på gång. Plinget att det är min tur är så rofyllt. | |
| stefanf | 2006-08-28 15:47 | |
![]() | Man ser en nummerskylt med: "ZHP" och tänker spontant: - Byt! | |
| bananafish | 2006-08-28 16:11 | |
![]() | När man läser en bok och i den står t.ex. ordet REALIST och man tvångstänker "fan, fan, vad är anagrammen?" och när man kommit på dem så "fan, vad är nu åttorna?" och efter det tänker man på andra viktiga sjuor och åttor i tio minuter, och sen har man totalt glömt vad boken handlade om. En halv sida senare står kanske STATLIG och vi var tillbaka på ruta ett. Det är svårt att läsa böcker nuförtiden. | |