Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ektis - Ej medlem längre | 2011-07-17 16:20 | |
![]() | jag förstår, nyckelpigan. eftersom det är på jobbet blir det ju svårare. men mitt tips är att kanske prata med honom om det går för långt för dig.. om du inte är intresserad alltså. du ska ju inte behöva känna utsatt på jobbet. ja, utsatt å utsatt.. men du fattar. precis, börja lyssna på dig själv och vad du känner, det är en bra grej: ) lycka till! | |
| nyckelpigan_ | 2011-07-17 16:25 | |
![]() | Ektis - försöker att undvika både att lyssna på mig själv, känna vad jag vill och tänka för mycket. Livet blir lättare då :-) Åsså var det ett gäng års sedan jag gjorde det men kanske skulle försöka börja lite smått. Ja, ja - hrm.... Dessa känslor.... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-07-18 16:13 | |
![]() | Var glad att du känner så där och fråga rent ut annars. Skoja till det och säg: nu får du sluta ringa hit 14ggr om dagen, folk kan ju tro att du raggar. | |
| le-lou | 2011-07-18 16:30 | |
![]() | Om man blir kär så blir man, oavsett om man befinner sig i ett förhållande eller inte. Jag tror att man inte är särskilt mottaglig för andra om man är på riktigt lycklig med sin partner. | |
| Mouche - Administratör | 2011-07-20 19:24 | |
![]() | Flyttas till Snack eftersom det inte går igång någon egentlig diskussion om saken. Mouche | |