Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 087

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SylviaPlath - Ej medlem längre2011-07-24 18:21
Antal inlägg: 31064

Det är svårt att vara ute själv, det är det. Man känner sig inte så avspänd som man hade önskat. Betapetträffarna har väl tyvärr mest dragit till sig gamlingar som jag själv, men kanske kan det bli ändring på det? Jag tycker du kan öppna konto på nån datingsajt eller så - spray eller happy pancake - för att komma i kontakt med folk att hänga med.

gnill2011-07-24 18:27
Antal inlägg: 1942

SP- varför måste man umgås med bara jämnåriga, mångfald på alla plan gör bara livet roligare. Så gå du på Betaträffarna också svardfisk!

SylviaPlath - Ej medlem längre2011-07-24 18:33
Antal inlägg: 31064

Det måste man inte, men är man i tjugoårsåldern längtar man mest av allt efter liv och äventyr och känslan av att vara där det händer, inte efter "givande möten över åldersgränserna" (hur än trevligt sånt kan vara). Jag vill att han skall få det så roligt som möjligt, jag har själv känt mig ensam i storstan - den här och andra - och det suger.

Svardfisk2011-07-24 19:00
Antal inlägg: 101

Nja, det kommer lösa sig, jag får sällskap av en vän som ska bo här om några veckor och sen ska jag flytta tillbaka till Trollhättan i slutet av oktober, så det är mest lite tillfällig ensamhet som jag vill råda bot på, så datingsajter är uteslutet :P

Tjattefackap2011-07-24 19:24
Antal inlägg: 832

Gå på match på söderstadion.
Bajare är konstiga som fan men trevliga för det mesta.
Har du bara rätt färger på dig så har du tusentals tillfälliga polare.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?