Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spendrupss - Ej medlem längre | 2011-08-12 22:22 | |
![]() | Jag har dock en tålig skalle jag har fan haft säkert 5 hjärnskakningar och 360 skall bank i saker men ändå funkar den haha. | |
| slånbär | 2011-08-12 23:02 | |
![]() | chribba-Min pappa blev påkörd av en idiot som körde för fort och mot rött och blev hjärnskadad. Han fick en skada i det center i hjärnan som styr det logiska tänkandet och så förlorade han sitt lukt och smaksinne. Han var tvungen att ta stora mängder psykofarmaka för att klara dagen och till råga på allt så blev han alkoholist också med tiden. Hans liv var tufft och en ständigt kamp men han var långt ifrån dum i huvudet. Han var oerhört intelligent men skadan gjorde att han inte fungerade bra och han hade svårt att tänka logiskt i pressade situationer. Du hade tur som överlevde misshandeln och även om du har vissa svårigheter så lever du och har möjlighet att göra ditt liv till ditt. Jag är glad för din skull. | |
| Chribba | 2011-08-13 09:06 | |
![]() | Ja även jag har ju sjukdomen alkoholism som jag har en blogg och skriver i min kamp mot den. Har vart nykter nu i fjorton år. | |
| sus50 | 2011-08-13 10:22 | |
![]() | Grattis till nykterheten Chribba. Håller på dig | |
| rufs | 2011-08-13 10:45 | |
![]() | Hjärnan e komplicerad :) tur e väl det själv har jag inget handikapp (Inte dokumenterad iaf :) men jobbar dock med människor med olika funktionshinder och många av dom är både smartare och mer väluppfostrade än vad jag någonsin kommer bli :) Så vad är en hjärnskada ? vem är hjärnskadad ? bara för att en olycka ändrar ens riktining i livet betyder inte att man blir dummare .... Bara får en större erfarenhet och tolerans :) En kram till alla som dock får kämpa sig fram i livet | |
| frukantarell | 2011-08-15 21:41 | |
![]() | Bra skrivet Rufs. Kämpa på Chribba. | |
| mrperfect | 2011-08-15 21:43 | |
![]() | Jag kunde läsa dp jag var 3,5 år gammal, inte f-n hjälper det =D Fallenhet för betapet har uppenbarligen inte medläskunnighet att göra . | |
| Lyxyacht - Ej medlem längre | 2011-08-15 22:12 | |
![]() | vad är dp? diapers? | |
| clinton | 2011-08-15 22:16 | |
![]() | Läste också flytande i 3-4 års åldern. alla mina lärare genom hela grundskolan sa samma sak: att jag var det mest begåvade läshuvudet dom någonsin sett, men tyvär även den lataste unge dom någonsin haft att göra med också =p kanske är hjärnskadat att inte utnyttja sin begåvning? | |
| Chribba | 2011-08-26 16:33 | |
![]() | Ja jag älskade att läsa Focus när jag var liten och hade lärt mig att läsa och lekte olika lekar. På det har jag lärt mig mycket som liten. | |
| katten71 | 2011-08-26 17:07 | |
![]() | LYxyacht: Jo då han dög allt. D behöver ju inte bero på hjärnskadan. | |