Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:30 | |
![]() | Skulle jag väga 10 kilo mindre än min längd skulle jag se ut som en anorektiker. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:32 | |
![]() | det är nog beroende på vilken slags kropp man har med... hur folk är byggda.. min kille är smal.. för smal tkr vissa.. men han passar väldigt bra i det.. skulle dock min bror väga samma som min kille till hans längd skulle det dock se helt tokigt ut... | |
| fluffolita | 2011-08-13 00:33 | |
![]() | Tycker 1:an nog är lite tjock eller mycket mullig men superfin. Nr 2: är nog extremt fet. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:35 | |
![]() | Man kan nog gilla dom som inte har idealvikt också del. Har jag hört alltså ;p | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:37 | |
![]() | Hoodman, Jag menade för tjejer. | |
| -50- | 2011-08-13 00:39 | |
![]() | Fet och ful: lamijasljivo.blogg.s...38 6513.jpg Fet och ännu fulare: www.grr.se/roliga-bi...d/ 357.jpeg Mullig och vacker: idaselmqvist.myshowr...50 2924.jpg | |
| Zoroaster | 2011-08-13 00:40 | |
![]() | Nr. 1 ser väl bra ut men är överviktig enligt de vanliga måtten. Nr. 2 är ju uppenbart fet på en hälsoskadlig nivå. Gällande när man är fet eller inte så är det så att standardmåtten som BMI och (längd - 110) inte går att applicera på alla, i synnerhet inte på vältränade individer. Jag tycker personligen att man är fet när den extra vikten skapar problem för hälsan och för rörligheten i vardagen. | |
| uffew | 2011-08-13 00:44 | |
![]() | Rund är ju också en form, som ettan. Tjusig kvinna. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:45 | |
![]() | Har haft pojkvän som gillade min kropp, men det gjorde inte jag. Nu är jag okej med den. Den är bättre än att vara ätstörd. Tror kanske att tjocka och feta killar har svårare att hitta tjejer? Manliga kilon sätter sig ju mest på magen? www.rezarazi.com/blo...i_ pool.jpg :P Sen finns det ju tjejer som har en kropp som lägger på sig på magen men har rätt smala ben. Ja, vi är olika :P Sen verkar många ha en åsikt vid datorn och en "IRL". Läste en rolig Flashbacktråd om en kille som gillade mulliga tjejer men som bara vågade ragga på smala för att han var rädd för vad vännerna skulle säga. Haha | |
| Tinna | 2011-08-13 00:47 | |
![]() | När jag ser bild nr 2 i första inlägget, tänker jag bara "stackars pall".. =/ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:52 | |
![]() | Haha Tinna, jag fastnade vid de raffiga underkläderna. Vad jag försökte säga i mitt förra inlägg var väl att en hel del killar (och tjejer med för den delen) tycker att väger man 10kg mer än Kenza är man tjock/fet. Tex är BlondinBella enligt kommentarerna i bloggen mullig, ibland tjock och fet. blondinbella.se/file...ng rip1.jpg | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-13 00:59 | |
![]() | bmi är att föredra,men det är så individuelt från person till person,att trivas med sig själv är viktigt | |
| lubsan | 2011-08-13 01:00 | |
![]() | tjejen på bild ett är hur fin som helst. Jag tycker oftast att människor, tjejer som killar med lite hull är hur fina som helst. Kanske för att jag själv har det, men vad vet jag :) | |
| juanco - Ej medlem längre | 2011-08-13 01:03 | |
![]() | Blondinbella. Hahaha Hon e enbart ful! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-13 01:04 | |
![]() | Killar under 25 kanske. Eller killar och tjejer som jobbar med mode (misogyna hela bunten verkar det som). Vi andra ser mer till insidan. Dom som inte gillar sig själva ser oftast fel hos andra. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-13 01:04 | |
![]() | Har inte heller emot killar som har lite hull. Det roliga är att det finns mulliga killar som har något emot mulliga tjejer..Men, smaken e som baken :P Gillar den här bloggen förresten kroppsbild.wordpress.com/ | |
| apbur | 2011-08-13 01:23 | |
![]() | Jag tycker kvinnan på första bilden är tjock. Hade jag sagt att hon var fin borde jag även kunna tänka mig att byta med henne och jag skulle verkligen bli deprimerad om jag hade en sådan kropp. Andra kan nog trivas i den. Jag tror man ogillar överflödigt fett om man håller igång och tränar mycket. Känns inte så fräscht att röra på sig och känna hur det dallrar. Det ska vara spänt och fast. | |
| kermis | 2011-08-13 01:24 | |
![]() | delicious: hmm... jag är en (mer än) mullig tjej, måste jag alltså gilla (mer än) mulliga killar? konstigt :) alla har ju individuell smak oavsett hur de själva ser ut... Massor med smala killar gillar tjocka tjejer, det är väl inte konstigt det heller? :) bra blogg du länkade till! :) | |
| elgen5 | 2011-08-13 01:36 | |
![]() | Bild ett, naturligt vacker bild 2 fet | |
| le-lou | 2011-08-13 01:36 | |
![]() | Ett sött ansikte förlåter väldigt mycket för det första....dDet och hur en kropp bär upp vikten. Alla i tråden anser att nr 1 är mullig medan nr 2 är fet. Bägge två är överviktiga, det ser vem som helst, nr 2 mycket mer än nr 1 dock. Men nr 1 är jävligt snygg i ansiktet och har vackert långt hår plus att kroppen är proportionelig och hon ser fräsch ut. Modellen, Tara Lynn väger enligt uppgift 78 kg och är 175 cm. Vad jag ville säga är att en tjej som inte är så snygg i sig själv- döms klart mkt hårdare än en tjej som ser bra ut. Oavsett vikt. Har en kompis som är klart överviktig, hon närmar sig nog 85-90 kg och är inte särskilt lång. Den här tjejen är så sjukt vacker, har klara fina drag i ansiktet och bär sin vikt på ett "snyggt" sätt om jag ska uttrycka det så, ungefär som Nr 1 här. En annan jag känner väger 20 kg mindre men upplevs som mycket större. Det handlar inte om vikten, en del har tur I guess och bär sin övervikt på ett snyggare sätt än vi andra förtappade själar. | |