Spelrum
Giraffen27
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade55
Mobilspel
Pågående19 393

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Ålandspojken - Ej medlem längre2011-08-28 17:45
Antal inlägg: 226

Det finns ju mycket enklare sätt. Köp en bassethound! Ditt liv kommer att bli en röra men i gengäld vill alla stanna och prata med dig och hunden när ni är ute på promenad. "Hundtricket" heter det visst.

Dersu2011-08-28 17:59
Antal inlägg: 461

Gör inte så stor grej av det, bara kasta dig ut och försök ha kul.

Instämmer förövrigt med Sylvia, det är precis det som gäller. Underskatta inte hur lätt det är att fylla i det du inte vet om det andre med hur du vill att det ska vara.
Kom också ihåg att så gott som alla alltid ser bättre ut på sina bilder än i verkligheten, ta ner förväntningarna ett par steg där med.

Beroende på var du blir medlem så kommer du säkert få en del skamliga förslag också. Bara att ignorera och gå vidare, majoriteten är helt vanliga personer.

ingesmart2011-08-28 18:16
Antal inlägg: 5

Ibland kanske man bara tycker det är roligt att chatta men inte träffs. Lite kul tidsfördriv. Och så KAN man faktiskt träffa någon. Vi är ju några som har träffat sin bättre hälft på någon dejtingsida ;)

-FaMo- - Ej medlem längre2011-08-28 18:20
Antal inlägg: 2999

Finns många som träffats här också... så nu när alla vet att Kotten söker sällskap så lär det ramla in mail hos henne - får man hoppas :)

madeleine2342011-08-28 18:55
Antal inlägg: 616

prassel.nu

madeleine2342011-08-28 18:55
Antal inlägg: 616

prassel.nu chatt

ullis1164 - Ej medlem längre2011-08-28 19:02
Antal inlägg: 1019

Ha kul och gå på dejter. Ge inte upp efter 22 misslyckade försök!!

Kotten2011-08-28 19:08
Antal inlägg: 42

Prassel... låter som den där sajten där man ville att otrogna skulle söka till?! Det va ju förövrigt nåt helgalet!! Hur kan man hitta på nåt sånt... Vem vill för det första ha nån som redan är upptagen och som sedan skulle göra lika dant mot en själv i slutänden. Vill man ha nån att bara strula med så finns ju krogen, den största köttmarknaden, öppen för alla!
Skriver upp de ni föreslagit så får jag gå in och kika om nån timme. Ingen har hittills nämnt Match?! Är det inget att ha?

broglo2011-08-28 19:28
Antal inlägg: 116

Även jag träffade min man på spraydate (liksom någon annan tidigare), men har också hört att den kanske inte är lika stor längre (det var fem år sedan). Jag var ute i den svängen ett tag innan jag träffade min man och håller helt med Sylvia - se till att träffas rätt omgående och ganska opretentiöst. Sedan tänkte jag att det är så mycket tjafs om att folk förställer sig i presentationer, osv. Jag tycker att presentationer säger ganska mycket - inte nödvändigtvis om vem personen till 100% är, men vem han/hon VILL vara, vilket är intressant nog om man kan läsa mellan raderna. Sedan lär man sig ganska fort att sålla bort de seriösa från de oseriösa. Har man svårt att "läsa" folk eller se igenom fasader så känns det som om man lika gärna kan råka bli uppraggad av ett rötägg på krogen som på nätet...

Hursomhelst - min erfarenhet är bara god. Förutom att jag träffade min man så hamnade jag innan dess i intressanta diskussioner och på dater jag aldrig annars skulle hamnat på. Även de lite konstiga daterna är ju dessutom rätt roliga minnen i efterhand.

hotshotphoto2011-08-28 20:02
Antal inlägg: 27

Som kille är det skittråkigt med dejtingsiter..bara en massa fejkade snygga tjejer med män bakom kontot eller 12 barns mammor som vill ha en ny pappa. Man har inte en chans heller att kunna presentera sig för den tjej som ser bra ut och inte är psykfall eftersom hon då får 500 mail om dagen. Själv så är det ganska tomt i inkorgen trots att man är en bra kille som inte ser helt åt skogen ut.

MeeleX - Ej medlem längre2011-08-28 20:44
Antal inlägg: 355

givet att victoriamilan.se är den bästa ju? Räcker ju med att höra reklamen på radio för att höra att det är där det händer!

Love hurts

Lycka till i sökandet TS :)

Ovovivipari - Ej medlem längre2011-08-28 21:22
Antal inlägg: 1484

1. Sylvia har rätt. Flertalet kvinnor förstår dock inte vad hon säger. Det ska ältas och daltas och mjäkas i 100 år innan en träff kan ske.

2. Det är ett helvete att ha att göra med människor, så jag vill gärna slå ett slag för misantropi. Det är den senaste trenden inom relations- och socialsektorn. Det går mycket ut på att man sätter ned foten och bestämmer sig för att "Nej, nu får det vara nog." Detta tillsammans med yoga är en utmärkt plattform för välmående.

Oavsett vad du väljer vill jag önska dig lycka till. You can do it!

pinklady902011-08-28 21:32
Antal inlägg: 33

E-darling hittade jag min pojkvän som är tillsammans sen 3 veckor nu
Bara "Hjälip" med att få förslag. Samt mycket tips på hur man kan gå vidare förlag med olika steg
Super nöjd med Edarling

Kotten2011-08-28 23:14

Hm fastnade redan på första sidan... Vet inte hur jag ska beskriva mig, shit det här va svårare än jag trott och inte kommer jag in så jag kan se exempel på hur andra har gjort...

Ovovivipari - Ej medlem längre2011-08-28 23:19
Antal inlägg: 1484

Du behöver ingen beskrivning. Du är tjej.

Dersu2011-08-28 23:27
Antal inlägg: 461

Du behöver ju inte tvunget beskriva dig själv. Skriv om vad som helst istället, det kommer fortfarande säga ngt om dig. Undvik klyschiga standard beskrivningar.

Träsmak2011-08-28 23:34
Antal inlägg: 882

tycker otrogenhetskoppleriet verkar intressant, verkligen.

Anden_88 - Ej medlem längre2011-08-28 23:44
Antal inlägg: 313

Håll dig borta från renodlade dejtingsajter. Där skapas det atmosfär där det går ut på att hitta folk, hitta nån som matcher.. Allt blir påtryckt och krystat. Du kanske har "tur" och hittar nån bra matchning... Men en sådan matchning är ingenting, mot en du skulle hitta här på t.ex beta.

Någon sida där ni avslappnat kan sitta och prata(skriva) med varandra, helt kravlöst, utan någon osynlig hand i bakgrunden som försöker trycka på för att para ihop er. Utan ni kan bara sitta och spela, och prata, och ha roligt ihop. Inser man då att hoppsan, den här personen är något utöver det vanliga, och den har massa gemensamt med mig, då du =)

spider_f2011-08-28 23:59
Antal inlägg: 306

Jag träffade en tjej på match.com en gång men det varade inte mer än tre månader, så match var ju inte mycket att ha.. :)

Nädå match är bra, men dyrt.

Kotten2011-08-29 12:39

Blev lite för mycket för mig igår kväll. Gjorde iaf en profil på gratis-sajten men utan bild. Gissar att inte mycket händer då. Kan iof förstå det då jag själv kollar utseendet först och sedan kollar profilen :).
Bra idé Anden_88, men då lär jag spela NORMAL annars hinner man inte prata så mycket i chatten ;).
Tack -FaMo_ för att du flaggade för mig, ännu har inte många vågat sig fram, men jag har ingen brådska :P bara jag hittar nån att skeda med i soffan när den kalla vintern kommer! :D

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?