Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| susila | 2011-08-30 19:20 | |
![]() | Aspergers är nog en inte så ovanligt förekommande läggning här. Aspergers innebär bl a bristande social kompetens. Det är inte för att vara dryg som man har aspergers, man är dryg på köpet s a s. | |
| Måns_E | 2011-08-30 19:38 | |
![]() | Vad har man för diagnos om man går i taket för att ens motspelare inte tackar för matchen? :) Äsch spänn av lite. Jag brukar för det mesta tacka för en match, men det händer att jag blir förbannad när jag har haft oflyt och istället för att skriva något dumt i chatten så hoppar jag ur. Och det tycker jag faktiskt att man skall få göra utan att andra tar illa upp. Att neka spelare är väl en bra funktion? Dock så borde folk begripa att man kanske inte skall hoppa in i ett spel där man redan har blivit nekad fem gånger? | |
| Gunilla _ | 2011-08-30 19:39 | |
![]() | -"- | |
| MissVe | 2011-08-30 19:58 | |
![]() | Det känns ganska skönt att läsa att vi är så olika. Så länge vi inte skjuter varandra i bitar är det väl OK att va lite asocial ibland. Jag bryr mig inte om ifall någon nekar mig att spela, tänker att de har väl en anledning och jag kan spela med någon annan istället. Jag hälsar alltid när jag börjar spela och oftast (99%) tackar jag för matchen. De där 1% är när jag blir så jäkla sur på alla iiiiiiiii och det inte går att lägga nånting ö.h. oftast är det när jag är supertrött och egentligen borde sova istf att spela "Bara" ett spel till... Jag har kul här och tycker det är extra kul när det blir lite roliga kommentarer emellan orden! Kram på er. | |
| klantglenn | 2011-08-30 20:02 | |
![]() | håller med adi89. sen skulle jag kunna klara mig utan chattfunktionen överhuvudtaget, är bara intresserad av att spela... men jag hejar och tackar tillbaka om min motspelare hejar och tackar/grattar. | |
| fluffolita | 2011-08-30 20:04 | |
![]() | Äh vad löjligt. Jag hejar och tackar ibland och ibland inte. Blir jag nekad så förstår jag även om jag inte får ngn förklaring. Det gör mao inget alls att bli nekad. Däremot blir jag irriterad när vissa spelare kommenterar att man spelar fegt eller trögt... när den andra gör samma sak därför är spelet trögt. Men artigheter bryr jag mig inte över så länge ingen är direkt otrevlig. | |
| gnill | 2011-08-30 20:08 | |
![]() | Jag tycker att det finns så många skäl att "vara tyst" och är lite fascinerad av att en del har så svårt att föreställa sig dem. Själv spelade jag för några år sen med en hand medan jag ammade, t ex, då var det för jobbigt att skriva hej och tack, betyder det att man är otrevlig eller att man inte borde få spela? | |
| Dr Juan | 2011-08-30 20:10 | |
![]() | Måste säga att jag hör nog till en av dom ni anser otrevliga, är ju dock ganska ny i spelet och har aldrig tänkt på att någon tar illa upp om man inte skriver hej när man ska spela, då tar man åt sig och ska bli lite trevligare :> | |
| chickenheart | 2011-08-30 20:22 | |
![]() | jag tycker nog att dom flesta säger hej eller nåt liknande. om nån inte gör det så tänker man väl en surkart, men lägger inte nån vikt på det. Går ju bara fortare att lämna spelet sedan istället lol... | |
| krysopras | 2011-08-30 20:27 | |
![]() | Nåt lite skumt med dem som inte ens säger h i början av spelet tycker jag allt att det är. Men det är väl ok att vara skum. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-30 20:34 | |
![]() | Måste bara dela ut en guldstjärna till denna rubrik för att den är så härligt gangsta! | |
| Contur | 2011-08-30 21:35 | |
![]() | Ja, alltså, det verkar som om en del verkar tro att jag är upprörd eller dylikt. Det är jag inte, inte ett dugg! Jag har bara dragit konsekvenserna av hur det ser ut. Hur lugnt som helst. :) | |
| bommarna | 2011-08-30 21:35 | |
![]() | Spelar väl ingen roll vad folk gör. Man är ju här på Betapet för att spela inte för att umgås. | |
| Contur | 2011-08-30 21:37 | |
![]() | Förresten fick jag en ny liten spännande upplevelse alldeles nyss: efter att ha nekat fick jag upplysning om att den jag nekat försökt chatta med mig. Varför då, undrar man? Det verkar ju på de som skriver här inte vara något man bryr sig om - att man blir nekad. Gäller tydligen inte alla iaf. | |
| mrperfect | 2011-08-30 21:42 | |
![]() | tröttna inte :D | |
| 2222aaaa | 2011-08-30 21:49 | |
![]() | bommarna har helt rätt... vill jag chatta och umgås gör jag det i forumet... jag vill OFTAST INTE snacka medans jag lirar.. det är väl en spelsajt detta eller? | |
| rudan65 | 2011-08-30 21:54 | |
![]() | Det värsta är väl ändå motspelare som kommer med sexuella inviter/anspelningar? Har hänt mig flera gånger... En fråga också: Ibland när jag spelar hoppar en trdje part in och "spionerar". Hur gör man det??? | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2011-08-30 22:14 | |
![]() | Märkligt nog kommer aldrig någon med sexuella anspelningar när jag spelar, men det beror säkert på att jag har fel fristyr :) "Spionera" gör man genom att vara åskådare till en match ("ett parti" låter bättre), men en spion ser inte chatten utan endast orden och poängen. | |
| le-lou | 2011-08-30 22:54 | |
![]() | haha. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-08-30 22:56 | |
![]() | Äntligen någon som tar upp detta problem. En av livets stora gåtor. Ibland undrar jag om jag ska orka gå vidare. | |