Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-09-11 23:01 | |
![]() | Tycker samtliga av apples grejer är så insnöade på just sina egna grejjer.. Omöjligt att välja operativsystem, de vägrar att tillämpa den nya standarden för mobilladdare (vilket innebär att du måste köpa just deras speciella laddare) osv.. Jäkla dyra är de också. Känns som att det är nånting väldigt många okunniga köper bara för att det kanske är den mest kända..Deras affärside går ut på att vara först på marknaden, men sen när deras konkurrenter också ger sig in i leken så blir apples produkter väldigt överskattade enligt mig. | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-09-12 10:43 | |
![]() | Jag har en Iphone4 och är skitnöjd! Ska bara byta ut den (eventuellt...) mot en Iphone5! Jag har haft många telefoner i mitt liv! Först var jag Nokiafan, sedan var det SE som gällde i många år tills min syster köpte en Iphone och när jag fick kika lite på den var jag fast! =) Jag köpte en egen och känner att jag aldrig vill vara utan min Iphone!! Den är lätt att använda (t.oom min 4-åring hittar snabbt och lätt det han vill hitta), den tar bra kort och ja jag kan hålla på länge!! Köp en så vill du inte ha något annat! Så enkelt är det! ;) | |