Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Interaction | 2011-09-19 20:19 | |
![]() | Mac för de som har lite kunskap om datorer? Skulle snarare säga tvärtom. De it-tekniker jag känner kör Mac privat av en enda anledning: Att det är mindre trubbel. | |
| Dersu | 2011-09-19 20:23 | |
![]() | Datahandledare eller datorhandledare? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-19 20:25 | |
![]() | Har känt ett innerligt hat inför varenda PC jag någonsin ägt. Alltid är det nån liten småsak (eller stor sak) som krånglar. Nu har jag iofs bara haft min Mac i 5 månader men den är min själsfrände. Underbar. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-19 20:26 | |
![]() | dvs inte för att den är en Mac eller för att den är snygg utan för att den jag gör precis allt jag vill att den ska göra, så som jag vill att det ska göras. Och snabbt! | |
| Interaction | 2011-09-19 20:27 | |
![]() | Ja det är snyggt att jobba med datorer och kalla sig själv för datahandledare | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-19 20:28 | |
![]() | Tänkte samma sak. | |
| Interaction | 2011-09-19 20:41 | |
![]() | Jag har faktiskt aldrig blivit irriterad på min mac. Jag har däremot varit rasande på varenda pc jag haft. | |
| Dersu | 2011-09-19 20:51 | |
![]() | Har aldrig fattat hur fan det där blivit en diskussion. Du gillar Mac, jag gillar pc, ska vi ses på skolgården och göra upp? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-19 20:52 | |
![]() | pc är bättre eftersom det är ett ord i scrabble | |
| Interaction | 2011-09-19 21:14 | |
![]() | Diskussionen existerar eftersom folk retar upp sig på att mac-datorer är dyra och på Apples filosofi. Vad de inte har fattat är att Mac inte är dyrt. PC är billigt eftersom de består av sjukt billiga komponenter. En välbyggd pc med samma prestanda som en bra mac är i stort sett lika dyrk | |
| miss evelyne | 2011-09-19 22:03 | |
![]() | jag har pc.. jättenöjd... skulle dock vilja ha en mac just för att dom är i grunden gjorda för bild och musikbyggande med andra ord har inte majoriteten av dom som har mac användning av det den i grunden var gjord för. har aldrig haft problem med mina PC sköter man defragmentering rensar minnet har ett bra virusskydd osv så fungerar dom... har ingen Iphone för det känns löjligt med alla funktioner jag ändå inte skulle använda och jag är emot modet att har man en iphone/smartphone så är man "inne" Nej jag kör på med mina grejer tills dom går sönder och jag inte kan laga dom längre sen köper jag en ny. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-09-19 23:17 | |
![]() | Problemet ligger väl i, har jag för mig, att det görs mycket mer virus för PC, det är inte systemets fel. Har tidigare varit mac-motståndare, då min man köpte en när vi var skilda, och den var förb.. komplicerad, man kunde inte hitta program osv. Men min son har fått en mac som jobbedator, testade den häromkvällen, och de har blivit avsevärt bättre och lätthanterliga. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-19 23:32 | |
![]() | På vilket sätt är mac "i grunden gjorda för bild och musikbyggande"? | |
| Måns_E | 2011-09-19 23:48 | |
![]() | Ja jag tycker att Mac är mycket mer frustrerande än Windows på de flesta sätt. Men visst jag kanske är lite partisk då jag har jobbat med programutveckling på windowsplattformar under de senaste 15 åren. Jag har aldrig blivit kompis med osx och macfantaster är allt för ofta religiösa i sin uppfattning om Apples produkter. Nu väntar jag på Windows 8 så att man kan få ett vettigt operativsystem (som inte är sönderlåst) på sin mobiltelefon :) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-20 00:00 | |
![]() | Jag har kanske haft otur med mina PC, men samtliga har jag velat stampa sönder i frustration över att de aldrig fungerat felfritt någon längre tid i stöten. Mac har gett mig frid i sinnet- är det så konstigt att man blir lite religiös? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-09-20 00:13 | |
![]() | Våran första air är nog den sämsta dator vi någonsin köpt. Den senaste "airen" däremot är nog en av de bästa. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-09-20 06:10 | |
![]() | MeeleX: Jag utelämnade Peerguardian då jag har haft den och hade en massa datorstrul som jag inbillade mej berodde på Peerguardian. Kommer inte ihåg allt vad det var nu. Kan ha fel. | |