Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-20 23:42 | |
![]() | Jag tror att vi menar att det är respektlöst att ringa en person om en affär som gäller ens nyligen bortgångna kära. De flesta förstår att det finns en tid för sorg, och att affärer kommer längre ner på listan vid sådana tillfällen. Jag är inte ett dugg förvånad att det sker, men jag tycker fortfarande det är jävligt iskallt. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-20 23:45 | |
![]() | Att du inte förstår kanske helt enkelt beror på att du är en av dem som skulle ringa en vecka efter ett dödsfall och prata affärer? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-09-20 23:49 | |
![]() | När min farmor dog av ålder så flåsa alla kusiner över hennes generösa villa i trevlig förort strax norr om Stockholm, jag skulle hellre ha sålt till en mäklare än till gamarna i familjen. | |
| Letitgo | 2011-09-21 00:31 | |
![]() | Jag tycker som många andra att det var respektlöst av personerna som ringde. Först och främst borde de ha väntat längre. MINST en månad hade vart lite bättre i alla fall. Och om de nu inte kan vänta borde de inte ha ringt till dottern, utan kollat upp om det fanns en boupptecknande jurist att höra av sig till och höra av sig till denne istället. | |
| medowflower | 2011-09-21 06:27 | |
![]() | Ja det är en svår fråga, men samtidigt som man undrar om möjligheten finns vill man ju vara ute i god tid. Men man ska göra det på ett schysst sätt och inte vara på som hökar. Man kan ju skicka ett brev i första hand istället...eller något!! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-09-21 07:01 | |
![]() | Gud, det låter inte riktigt klokt les fleurs kanske var det nåt psykologiskt i det där? Neeej. | |