Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lookie | 2011-10-04 22:37 | |
![]() | tackar för alla tips.Jag är inte så duktig med datorn,kan väl surfa lite och spela spel.Är i alla fall ingen bloggare eller facebookare.Jag skall kolla upp tipsen.Kom gärna med fler. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-04 22:42 | |
![]() | Men vad är det för garn du är ute efter? | |
| lookie | 2011-10-06 01:31 | |
![]() | jag vill ha garn som man kan handla mycket av utan att känna att alla pengar tar slut så fort.Jag tycker att ett garn till att virka med inte behöver kosta mer än 25 -30 per 50gr.Det finns billiga stickgarner men hittar inte virk - garn.De är ofta kraftiga trådar och jag vill ha tunnare tex till små-dukar och fin koftor.Känner inte för att behöva betala 60-70 kr.för lite garn.förr beställde jag stora härvor på 200gr i hemmets veckotidning,men har ej sett det på ett tag.Jag skulle nog föredra dessutom att själv få känna på den vara jag ska köpa. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-06 11:16 | |
![]() | Men då är det typ Järbo 8/4 eller 12/6 du letar efter; dom ligger på runt 60-70 kr per 200g-härva. Det är nog ett av dom mest klassiska virkgarnerna (virkgarnen? vad säger man?) och finns på många ställen; vet att Sländan i Lund haft det tidigare i alla fall. Återförsäljare hittar du här: www.jarbo.se/aterforsalja re/ Och säljs på nätet bl a här: www.skapamer.se/ (om du inte hittar det i någon fysisk butik) | |
| Caligatia | 2011-10-06 11:48 | |
![]() | Jag brukar kika lite i second-hand-butiker också. Det är inte alltid säkert att de har någonting inne, men ibland kan man göra riktiga fynd. :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-06 12:05 | |
![]() | Inte minst vad gäller stickor & virknålar =) Köpte en hel låda (med tre kompletta uppsättningar stickor från 2-15, inkl halvnummer) för ett tag sedan. 40 spänn. | |