Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 509 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sessan2011 - Ej medlem längre | 2011-10-20 16:17 | |
![]() | Hum...om hemligheter är av godo då är det ok, men om en person ljuger, förnekar trots framlagda bevis är det jättefel! | |
| Prärieklocka | 2011-10-20 17:38 | |
![]() | Jo, jag kan berätta en grej... Nä, förresten, det är för hemligt. Okej, jag kan viska min hemlis för den som är nyfiken: Pssch klbb fnnh pssch... | |
| ArchForge | 2011-10-20 18:26 | |
![]() | I'm a disguised mystery wrapped in an enigma shrouded by illusion. Jag svarar ärligt på frågor och döljer inget (om mig) för kompisar eller familj, men jag går inte runt och sprider information om vem jag är. Den som vill veta vem jag är har möjlighet till det. Andras hemligheter delade i förtroende följer mig till graven. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-20 18:33 | |
![]() | jag är ganska hemlig av mig. lika bra. haha. | |
| trovik - Ej medlem längre | 2011-10-22 04:31 | |
![]() | Hemliga fantasier av sexuell natur är dom bästa av hemligheter. Bikten av Carl-Johan Gadd är annars rätt kul läsning när det kommer till hemligheter. Det får en med ens att känna sig ganska normal. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-10-22 08:12 | |
![]() | Jag ville göra reklam för mitt företag på mitt andra jobb. Jag berättade för två personer och sa sen att det var en hemlighet. Nu vet alla :) | |
| marissa | 2011-10-22 17:47 | |
![]() | jag vill vara hemlig av mig men det funkar inte särskilt bra. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:57 | |
![]() | Berätta nästan aldrig hemligheter. och lyssnar inte så noga på skvaller heller. När man hör" jag ska berätta en sak, men jag har lovat att inte säga något så du får inte berätta det här för NÅGON" då vet man direkt att man skall stänga av öronen. "Det två vet är en hemlighet, det tre vet vet alla brukar man säga" Jag säger det att det en vet är en hemlighet det två vet vet snart alla.... | |
| -DelikaTorsk - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:06 | |
![]() | Jag håller med dig exakt på ordet mollee... jag är så hemlig så jag skulle inte ens medge att jag har hemligheter. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:10 | |
![]() | Jag skvallarade duktigt när jag var yngre, inte för att vara elak utan för att jag kunde bara inte hålla tyst, det liksom slank ut. Med åldern har jag lärt mig att det inte bara är omoraliskt, utan att det oftast slår tillbaka på en själv. Man är ointelligent om man glappar för mycket helt enkelt. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-10-23 14:53 | |
![]() | exotica, vad vill du höra då? | |