Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-10-31 19:05 | |
![]() | Vad duktiga ni är allihop! Bidrag till schlagerfestivalen och att vinna bilar! Herregud....det skulle vara jag det. Fast jag förstod aldrig riktigt det där med "Släpp kontrollen, gå på bio" (Mindymoos slogan). Tycker att det alltid blir en himla massa kontroller när man ska gå på bio ett gäng. :) | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-10-31 19:07 | |
![]() | Vänta! Nu kom jag på: fjärrkontrollen! Man släpper fjärrkontrollen och går på bio? Och så lite mångbottnad betydelse förstås. Yeeee....jag är verkligen en dum blondin. ;-) | |
| slånbär | 2011-10-31 19:55 | |
![]() | Jag vann biljetter till Sonisphere i Hultsfred första året dom körde. Det var när Metallica headlinade och min son och hans kompisar åkte och kollade. Nu i efterhand så ångrar jag ju att jag inte gick själv också men man börjar ju bli lite för gammal för att stå i lera en hel dag även om musiken är tung. Då var det skönare när jag såg dom sittande på läktaren på Ullevi i somras. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-10-31 20:04 | |
![]() | Jag vann en målartävling när jag var 11 år och vann en badboll. :/ | |
| Ruhrområdet | 2011-10-31 20:45 | |
![]() | Jag fick guldtackan i Råd % Röns uppfinnartävling i slutet av 90-talet. Ett av mina stoltaste ögonblick. | |
| Palini | 2011-10-31 20:48 | |
![]() | Jag lärde mig svaren på 100 frågor som man skulle svara fort på och vann en låda (24 st) Snickers. Jackpott! =P | |
| mrperfect | 2011-10-31 21:14 | |
![]() | Atrocius, hur många liter pimplade du i dej? | |
| VanillAr - Ej medlem längre | 2011-10-31 21:46 | |
![]() | Dumblondin och kafountine: lol :) | |
| Mindymoo | 2011-11-01 02:11 | |
![]() | Jag har varit med i snapsvise-SM, men kom inte på medaljplats. Hamnade bland de fem bästa iaf vilket innebar att jag fick delta i landskamp mot Finland... | |
| MissVe | 2011-11-01 06:42 | |
![]() | ...faktiskt vann jag en kaffebryggare för länge sedan i en slogantävling på Göteborgskex, där "Ballerina dansade in på banan " | |
| dinodog | 2011-11-01 20:10 | |
![]() | En årsförbrukning ketchup hade passat fint här, som vinst. Just nu har min man och ungar snöat in på den nya smaken, den med svartpeppar. Men visst har jag vunnit en del vinster genom åren, mest småsaker presentkort, biljetter till Holiday on ice osv. | |
| Lill-IT | 2011-11-01 20:32 | |
![]() | Jag vann även en jättefin mixer i en tävling på ICA för ett par år sen.. det hade jag visst glömt. 3000 var den värd, sa de. Ungarna älskar den.. mången milkshake har rörts ihop iden. :) | |