Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 626 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-10 20:54 | |
![]() | susila- hehe | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-11-10 21:05 | |
![]() | Jag går förvisso aldrig på krogen, men tycker att folk ska få välja. Vill krögarna ha öppet till 05 så låt dom ha det. Å andra sidan har jag aldrig fattat varför man ska vänta att gå ut till 23 -24??? När jag var ung gick vi ut vid 20-21 och hann få ut lite mer av kvällen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-10 21:11 | |
![]() | jag går inte på krogen,stackars människor,det borde ingå i skolan hur man lär sig att ha kul utan alkohol | |
| Megaherz | 2011-11-10 21:19 | |
![]() | ullis1164: Förfest! :) | |
| Myggbiten - Ej medlem längre | 2011-11-10 21:58 | |
![]() | Jag förstår inte heller varför du utifrån det sessessa skrev anser att hon bör omvärdera livet. Det enda som går att utläsa från hennes inlägg är ju just det hon skrev. Att hon önskade att krogen kunde vara öppen till tre. Hon skrev inte något om hur ofta hon är där, inte heller hur hur mycket alkohol hon i så fall skulle dricka. Hon skriver heller inget annat som gör att jag tycker det finns skäl skriva den åsikten du gjorde. Någon gång skulle det vara intressant med en tråd där du skriver precis vilka värderingar och leverne du tycker är rätt och som vi alla bör ha som "rättssnöre" för det är ju inte första gången du klagar/uttrycker dig så om människor. | |
| Måns_E | 2011-11-10 22:11 | |
![]() | Det skulle nog inte vara så lite kontraproduktivt att i skolan "lära sig" att ha kul utan alkohol, jo tjena. Jag ställer mig tveksam till att fyllebråken skulle bli så värst mycket färre om man stängde krogen kl 02:00 | |
| Rivkräm - Ej medlem längre | 2011-11-10 22:17 | |
![]() | Jag bor i Eskilstuna och här serverar INGEN krog alkohol efter klockan 02:00 vilket är FULLKOMLIGT VÄRDELÖS och förstör ens utgångar för det är ofta vid 1-2 man börjar komma igång.. så ni som vill festa: Staw away from Äckeltuna! | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-11-10 22:36 | |
![]() | Jag älskar verkligen krogen men orkar inte stanna så länge nu för tiden ;) Håller med susila och Måns! Tiitti - med vilken rätt har du att döma andra människor stup i kvarten? Du kallar dig troende, vad är det för jävla lära och skola du är uppfostrad i? Jag vill att du svarar mig på dessa två frågor! | |
| scharlakan | 2011-11-10 23:27 | |
![]() | Instämmer med föregående talare. Bry er om era egna liv istället för andras! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-11-12 00:33 | |
![]() | Marissa: Nu är det ju inte så att jag bor i Hbg men jag är där då och då, men vilka krogar öppnar 00.00 och när öppnar i så fall deras kök? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-11-12 00:36 | |
![]() | Frågan är kanske lite sent ställd på dygnet, då nattlivet i Hborg just har startat. | |
| Amöban | 2011-11-12 23:24 | |
![]() | Positiv: word! Hbg... Då tänker jag Hallsberg, men det känns fel? | |
| Peddape | 2011-11-12 23:36 | |
![]() | Vad är poängen med att inte gå ut förän 00:00? Och att sen va där till kl 05.00 på söndag morgon borde ju innebära att man är helt väck på jobbet på måndag morgon? Det här med att gå ut borde reformeras. Om alla coola killar och tjejer bara kunde komma överens om att 20.00 är då det händer så hade ju 02.00 funkat kanon som stängningstid! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2011-11-12 23:39 | |
![]() | det ska vara riktigt mörkt innan vampyrer går ut. och dom sover på måndagen. | |
| Majkel666 | 2011-11-13 12:54 | |
![]() | Kan man inte bara "planera" sin kväll efter hur länge krogen har öppet? Vill man förfesta x antal timmar, så får man väl börja tidigare? Eller är det moraliskt fel att börja dricka alkohol för tidigt på dagen för vissa? Sen tror ju inte jag att städer som har tidigare stängningstider har mindre brottsverksamhet. | |
| Blasse | 2011-11-13 12:57 | |
![]() | går ju inte på krogen så egentligen ska jag väl inte yttra mig men det gör jag ändå.. jag tror inte tiden när dom stänger har med bråk att göra utan hur mycket dom häller i sig.. drick lagom så kan det väl va öppet 24h/dygn | |
| Blasse | 2011-11-13 12:58 | |
![]() | själv tar jag max 3 öl och ibland en hutt av något slag och bråkar aldrig | |
| Myggbiten - Ej medlem längre | 2011-11-18 17:01 | |
![]() | Jag brukar inte heller dricka speciellt mycket. Beror på när jag kom dit och vad jag gjort innan (bio, restaurangbesök etc) men gillar ändå pubmiljön; att träffa vänner och andra, samtala om sådant man kanske inte gör så ofta (utifrån någons intresse och vilka vändningar/fortsättningar samtalen kan ta) och t ex spela spel (TP, Quiz etc). | |