Spelrum
Giraffen44
Krokodilen3
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade84
Mobilspel
Pågående19 621

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gruken2011-11-18 01:16
Antal inlägg: 80

som ny på betapet är det kanske inte lätt att förstå riktigt hur stor skillnad det kan vara mellan en ny spelare och en bra spelare.

möter jag en spelare som gör sin första betapetmatch vinner jag 100 av hundra gånger. möter jag någon som har 2000 i rating vinner jag nog 75-90%. möter jag Labyrint vinner jag max 15% av matcherna.

även om jag inte tar spelet på blodigaste allvar så är det rätt trist att gå in i en match och veta vem som kommer vinna, därför nekar jag nya och allt för lågt rankade spelare.

trovik - Ej medlem längre2011-11-18 01:20
Antal inlägg: 191

China Doll: är inte det lite elakt att gnälla på folk för att dom inte spelar som du? Det går faktiskt att vinna trots fuskare. Flera miljoner CS-spelare kan inte ha fel.

Mindymoo2011-11-18 02:39
Antal inlägg: 1743

Jag nekar i princip aldrig, bara om någon varit otrevlig mot mig. Jag vet att jag måste spetsa mitt spel om jag spelar mot någon med mycket lägre ranking, det är en utmaning i sig. Men så går min rating upp och ner som en jojo också ;)

Betapet44442011-11-18 10:09
Antal inlägg: 2

Kul att denna lilla fundering får känslorna att svalla. Jag kan naturligtvis förstå att det är kul att utmana sig själv. Kanske har jag inte riktigt försökt spelets regler. Har faktiskt spelat mot dem som har bra mycket högre ranking än jag själv och VUNNIT. Allt är inte beroende på "skicklighet" utan också ganska mycket "tur". Det jag menar är att de är lite trist när man är spelsugen och ingen vill spela för att man inte har tillräckligt hög ranking. Startar "egna" spel, men det är sällan man får napp. Ofta får man vänta länge.

Nog om detta nu. Jag får gilla läget och se till att komma upp bland "höjdarna".

Ha ett bra Betapet-liv! Kram.

Nauticat2011-11-18 11:12
Antal inlägg: 91

Jag kan faktiskt förstå att det är lite snopet att bli nekad, det bästa vore väl om man skrev och förklarade först, innan man nekar. Då tror jag att det skulle kännas bättre för alla.

Challe_B - Ej medlem längre2011-11-18 11:47
Antal inlägg: 5853

nekaknappen borde byta namn till DISSA

nippertippan2011-11-18 12:01
Antal inlägg: 792

Jag har märkt att många av dom som har lägre rankning har varit elaka under spelet, sagt en massa knäppa dumma saker.. vet inte om det är en slump.
Men jag vill inte ta ännu fler poäng från den som har låg rankning.

kafountine - Spelvärd/Forumvärd2011-11-18 12:07
Antal inlägg: 5801

www.betapet.se/forum...ch creator=

Finns en hel hög med trådar som handlar om detta. Innan du öppnar en ny tråd här på Beta var snäll och sök först om det inte redan finns en tråd med samma ämne. Då hittar du säkert svar på frågor som har ställts många gånger.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?